BEZ KABLOVA I BRZO

Bio bi to kvantni skok: VW radi na bežičnom punjenju baterija strujnih auta do 80 posto u 10 min

Tim je uspio povećati snagu sa 6,6 kW na 120 kW, a cilj je, međutim, u konačnici dosegnuti razinu snage od 300 kW
Laboratorij u SAD
 VW

Centar za inovacije američke divizije Volkswagen Grupe u Knoxvilleu i njihov tim tehnologa za primijenjenu znanosti o materijalima, proširili su svoju istraživačku suradnju s najvećim američkim nacionalnim tehnološkim i energetskim laboratorijem Oak Ridge National Laboratory (ORNL) te Sveučilištem Tennessee (Knoxville) kako bi radili na budućim tehnologijama.

image
Laboratorij u SAD
VW

Zajedno, tri partnera imaju za cilj “istražiti kako integrirati otkrića u materijalnoj znanosti i koncepte recikliranja kako bi podržali električnu mobilnost i održivi prijevoz”. Njihov prvi projekt će testirati bolji način bežičnog punjenja električnih automobila.

Partneri planiraju raditi na konceptu bežičnog punjenja EV-a velike snage Nacionalnog laboratorija ORLN s Porsche Taycanom. Cilj je napraviti napredak u dizajnu bežičnog punjenja koji se usredotočuje na elektromagnetske valove kako bi se uklonile smetnje.

image
Laboratorij u SAD
VW

Rana ispitivanja obećavaju, a prototip sustava već je pokazao učinkovitost do 98 posto. To znači da gotovo sva energija koja napušta punjač dolazi do vozila. Tim je uspio povećati snagu sa 6,6 kW na 120 kW, a cilj je, međutim, u konačnici dosegnuti razinu snage od 300 kW, što bi omogućilo Taycanu da se napuni do 80 posto u samo 10 minuta.

"Uzbuđeni smo što radimo s Volkswagenom kako bismo demonstrirali ORNL-ovu moćnu, ultra učinkovitu tehnologiju bežičnog punjenja", rekao je Xin Sun, pomoćni direktor laboratorija za energetsku znanost i tehnologiju u ORNL-u.

image
Laboratorij u SAD
VW

“Naš jedinstveni polifazni dizajn elektromagnetske zavojnice i energetska elektronika osiguravaju visoke razine prijenosa snage u kompaktnom sustavu, s potencijalom za ublažavanje problema dometa električnih vozila i ubrzavanje dekarbonizacije transportnog sektora u SAD-u.”

Istraživanje će se ipak proširiti dalje od toga na područja kao što su napredni funkcionalni materijali. To uključuje kompozitne dijelove karoserije automobila, biljne materijale za dizajn interijera i nove koncepte recikliranja materijala koji se u prošlosti smatrali nereciklirajućim, kao što su kompoziti ojačani vlaknima.

image
Laboratorij u SAD
VW

“Volkswagen grupacija na globalnoj razini ima za cilj izgraditi održiviju viziju buduće mobilnosti u cijelom svijetu, a mi povezujemo najbolje istraživače na svijetu kako bismo to učinili stvarnošću”, rekao je Nikolai Ardey, izvršni direktor istraživanja grupe u Volkswagen Grupi. “Suradnja na inovacijama s partnerima kao što su Oakridge National Laboratory i University of Tennessee pomaže implemetiranju znanja Volkswagenovog međunarodnog inovacijskog tima.”

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 12:24