Prije nekoliko dana pisali smo o totalnom raskolu među proizvođačima automobila na summitu COP26 o klimatskim promjenama u Glasgowu.
Tada je naime šest proizvođača automobila (Ford, General Motors, Mercedes-Benz, Volvo, Jaguar Land Rover i kineski BYD) prihvatilo sporazum o ukidanju prodaje modela na benzin i dizel do 2040. godine, no svi drugi nisu. Među markama koje su odbile potpisati sporazum je i BMW koji se tada pravdao 'značajnom neizvjesnošću u vezi s razvojem globalne infrastrukture koja će moći podržati potpuni prelazak na vozila s nultom emisijom'.
Sada je stiglo i pojašnjenje takve odluke.
Voditelj strategije održivosti BMW-a Thomas Becker izjavio je da bavarska marka neće razmatrati slične mjere sve dok zemlje poput Italije, Rumunjske ili Češke ne pojačaju infrastrukturu za punjenje električnih vozila.
- Posao je gotov u Nizozemskoj i Norveškoj. Ta će tržišta biti potpuno električna i tamo ćemo prodavati samo električne automobile, ali moramo biti sigurni da će dečki u Italiji odraditi svoj dio posla.
Trenutno Norveška i Nizozemska imaju oko devet javnih punionica na 1000 automobila, a primjerice Italija samo 0,4.
Becker smatra da je problem u političkom vodstvu nacionalnih Vlada: - Oni samo čekaju dok im netko baci novac da bi napravili posao. Trebali bi imati obvezujuće ciljeve koji osiguravaju da i siromašnije zemlje rade svoj posao - završio je Becker.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....