KGM TORRES

Bogata serijska oprema i potentni turbobenzinac za 26.599 eura: U Hrvatsku stigao novi korejski SUV

Za pogon brine 1,5-litreni turbobenzinac sa 163 KS koji dolazi u spoju sa 6-brzinskim ručnim ili automatskim mjenjačem

KGM Torres

 Neven Cesar

Tvrtka KGM je većini hrvatskih kupca prilična nepoznanica, no kada u priču dodamo i SsangYong stvari postaju malo jasnije.

Riječ je o korejskom proizvođaču koji je posljednjih desetljeća često mijenjao vlasnike. Nakon Daewooa, preuzeo ih je kineski SAIC, pa zatim indijska Mahindra, da bi ih 2022. preuzeo korejski industrijski div KG Group. Da ne duljimo, svi noviteti korejske marke sada dolaze pod imenom KGM.

Nakon prošlogodišnje premijere malog SUV modela Tivoli i potpuno električnog Torresa EVX, sada je predstavljen i Torres u klasičnoj benzinskoj varijanti.

image

KGM Torres

Neven Cesar

Dugačak je 470 cm, širok 189, visok 171 cm i težak 1600 kg, a međuosovinski razmak rastegnut na 268 cm. Izvana, korejski novitet djeluje vrlo skladno, no već na prvi pogled otkriva terenske ambicije. Robusna karoserija naglašena je neobičnim oblikom prednjih svjetala i agresivnim linijama prednjeg dijela dok stražnjim dijelom dominira velika izbočina na vratima prtljažnika koja podsjeća na oblik rezervne gume.

image

KGM Torres

Neven Cesar

Unutrašnjost je izuzetno prostrana, a u prtljažnik stanu raskošne 703 litre (1662 kada su stražnja sjedala preklopljena). Središnjim dijelom dominira dodirni zaslon od 12,3 inča koji je zajedno s digitalnim instrumentima istih dimenzija spojen u jednu cjelinu.

U moru digitaliziranih rješenja, osjeća se pravi deficit fizičkih prekidača.

image

KGM Torres

Neven Cesar

Automobil donosi navigaciju, reprodukciju videa, hlađena i grijana električno pokretana sjedala, funkciju za lakši razgovor s putnicima na stražnjim sjedalima i ‘sleep mode‘ za ugodan san za putnike na stražnjim sjedalima.

image

KGM Torres

KGM

Za pogon Torresa brine 1,5-litreni turbobenzinski motor sa 163 KS i 280 Nm okretnog momenta koji dolazi u spoju sa 6-brzinskim ručnim (Hyundai Transys) ili 6-brzinskim automatskim mjenjačem (Aisin). Četverocilindrični GDI motor prema tvorničkim podacima u prosjeku troši između osam i devet litara na 100 kilometara.

Kupcima je na raspolaganju prednji ili pogon na sve kotače koji uvijek dolazi u kombinaciji s automatikom.

image

KGM Torres

KGM

Cijene Torresa u Hrvatskoj startaju na 26.599 eura, a treba napomenuti da već u seriji stiže s tempomatom, automatskom dvozonskom klimom, 17-inčnim aluminijskim naplatcima, 12,3 inčnim dodirnim zaslonom, audio sustavom sa 6 zvučnika, kožnim upravljačem s komandama za upravljanje muzikom...

image

Torres cjenik

KGM

Jamstvo traje pet godina ili 100.000 kilometara.

image

KGM Torres

Neven Cesar
image

KGM Torres

KGM
image

KGM Torres

Neven Cesar
image

KGM Torres

Neven Cesar
image

KGM Torres

KGM
image

KGM Torres

KGM
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
22. travanj 2025 15:44