
Tvrtka KGM je većini hrvatskih kupca prilična nepoznanica, no kada u priču dodamo i SsangYong stvari postaju malo jasnije.
Riječ je o korejskom proizvođaču koji je posljednjih desetljeća često mijenjao vlasnike. Nakon Daewooa, preuzeo ih je kineski SAIC, pa zatim indijska Mahindra, da bi ih 2022. preuzeo korejski industrijski div KG Group. Da ne duljimo, svi noviteti korejske marke sada dolaze pod imenom KGM.
Nakon prošlogodišnje premijere malog SUV modela Tivoli i potpuno električnog Torresa EVX, sada je predstavljen i Torres u klasičnoj benzinskoj varijanti.
Dugačak je 470 cm, širok 189, visok 171 cm i težak 1600 kg, a međuosovinski razmak rastegnut na 268 cm. Izvana, korejski novitet djeluje vrlo skladno, no već na prvi pogled otkriva terenske ambicije. Robusna karoserija naglašena je neobičnim oblikom prednjih svjetala i agresivnim linijama prednjeg dijela dok stražnjim dijelom dominira velika izbočina na vratima prtljažnika koja podsjeća na oblik rezervne gume.
Unutrašnjost je izuzetno prostrana, a u prtljažnik stanu raskošne 703 litre (1662 kada su stražnja sjedala preklopljena). Središnjim dijelom dominira dodirni zaslon od 12,3 inča koji je zajedno s digitalnim instrumentima istih dimenzija spojen u jednu cjelinu.
U moru digitaliziranih rješenja, osjeća se pravi deficit fizičkih prekidača.
Automobil donosi navigaciju, reprodukciju videa, hlađena i grijana električno pokretana sjedala, funkciju za lakši razgovor s putnicima na stražnjim sjedalima i ‘sleep mode‘ za ugodan san za putnike na stražnjim sjedalima.
Za pogon Torresa brine 1,5-litreni turbobenzinski motor sa 163 KS i 280 Nm okretnog momenta koji dolazi u spoju sa 6-brzinskim ručnim (Hyundai Transys) ili 6-brzinskim automatskim mjenjačem (Aisin). Četverocilindrični GDI motor prema tvorničkim podacima u prosjeku troši između osam i devet litara na 100 kilometara.
Kupcima je na raspolaganju prednji ili pogon na sve kotače koji uvijek dolazi u kombinaciji s automatikom.
Cijene Torresa u Hrvatskoj startaju na 26.599 eura, a treba napomenuti da već u seriji stiže s tempomatom, automatskom dvozonskom klimom, 17-inčnim aluminijskim naplatcima, 12,3 inčnim dodirnim zaslonom, audio sustavom sa 6 zvučnika, kožnim upravljačem s komandama za upravljanje muzikom...
Jamstvo traje pet godina ili 100.000 kilometara.
Komentari
0