PRVO SKOČI, PA RECI HOP!

BOLNA TRANZICIJA PREMA STRUJI Planove o proizvodnji ubija opskrba baterijama! Mercedes neće proizvesti ni polovicu od predviđenog broja modela EQC

 
 Daimler AG

Proizvođači se posljednjih nekoliko godina suočavaju sa iznimno zahtjevnim procesom elektrifikacije koji se zbog sve strožih normi pritom mora odvijati brzim tempom. Osim milijunskih ulaganja, tu je i problem opskrbljivanja modela s određenim komponentama.

Jedan od proizvođača koji imaju probleme je i Mercedes sa modelom EQC. Prvo je krenulo sa odgađanjem početka prodaje u SAD-u, a prema izvještaju Manager Magazine-a, njemački proizvođač sada ima problema s opskrbom baterija, piše Electrec.

Nadalje pišu kako su u Daimleru odlučili smanjiti očekivanu proizvodnju sa 60.000 primjeraka na 30.000, upravo zbog problema s isporukom baterija od LG Chem-a.

Der Mercedes-Benz EQC trägt an Vorder- und Hinterachse je einen kompakten elektrischen Antriebsstrang (eATS) und hat damit die Fahreigenschaften eines Allradantriebs. Die intelligente Steuerung erlaubt über einen weiten Betriebsbereich eine dynamische Momentenverteilung zwischen den beiden angetriebenen Achsen und schafft so die Voraussetzungen für hohe Fahrdynamik. Kernstück des Mercedes-Benz EQC ist die im Fahrzeugboden angeordnete Lithium-Ionen-Batterie aus eigener Produktion. // The EQC has a compact electric powerpack at each axle, giving the vehicle the driving characteristics of an all-wheel drive. Over a wide operating range, the intelligent control allows dynamic torque distribution between the two driven axles, creating the conditions for high vehicle dynamics. The centrepiece of the Mercedes-Benz EQC is the lithium-ion battery from in-house production housed in the vehicle floor.
Daimler AG

Ovo inače nije prvi put da se proizvođači suočavaju s ograničenom opskrbom baterija, budući da su sličan problem imali Audi sa e tronom, Hyundai sa modelom Ioniq te čak i Tesla s limuzinom Model 3.

Ovakvi „zastoji” u proizvodnju zapravo ne bi trebali čuditi, budući da proizvođači još nisu uhodani kao što je to primjerice s klasičnim izvedbama koje imaju motore s unutarnjim izgaranjem.

Čini se kako će ipak morati proći neko vrijeme prije nego što se proizvođači u potpunosti „uhodaju” po pitanju same proizvodnje električnih modela...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 14:30