Najavljujući koncem ljeta 2013. drugu generaciju Chryslera 200, Sergio Marchionne, prvi čovjek Fiata, odbacio je mogućnost da novi model američkog proizvođača stigne u Europu sa zaštitnim znakom Lancije. Nakon predstavljanja druge generacije na salonu u Detroitu, njegova odluka postaje još razumljivija. Novi Chrysler 200 može se podičiti potpuno novim izgledom s popriličnom dozom elegancije, no u pitanju je ipak dizajn tipičan za američko tržište, a Fiat kao vlasnik Chryslera zasad negira dolazak na europsko tržište.
Uz inovativan izgled, koji otkriva buduće dizajnerske smjernice Chryslera, novi 200 napravljen je na platformi koju koriste Alfa Romeo Giulietta i novi Jeep Cherokee i prvi je automobil u ovoj klasi s automatskim mjenjačem s devet stupnjeva prijenosa. Prve službene informacije ne najavljuju velike novosti među motorima. U ponudi će se naći već poznati benzinski motori, ali osnaženi. Četverocilindarski 2,4-litreni sada razvija 184 KS i dobio je oznaku MultiAir2, dok je snaga 3.6-litrenog V6 Pentastar motora narasla na 295 KS. Istodobno, oba motora uz nov mjenjač, koji je 14 kilograma lakši od starog, troše u prosjeku 13 posto manje benzina u odnosu na model u odlasku. U doplatama verzija sa V6 motorom nalazi se i inovativni integralni pogon. U standardnim uvjetima elektronika potpuno isključuje stražnju osovinu, čime se smanjuje potrošnja, ali na signal ESC sustava na stražnju osovinu šalje i do 60 posto momenta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....