PRVI OD MNOGIH

Danas premijerno predstavljen prvi električni M model: Ovo je i4 M50 od 544 KS

BMW obećava da će i4 M50 otvoriti vrata električnoj budućnosti M odjela
BMW i4 M50
 BMW

Danas je BMW 'skinuo veo' s novog i4 M50, koji predstavlja kombinaciju BMW-ovog I i M odsjeka, a time i prvog električnog bavarca iz M divizije, za kojeg BMW obećava da će otvoriti vrata električnoj budućnosti marke.

image
BMW i4 M50
BMW

U 'Frozen Portimao' plavoj boji, sa zatamnjenim oblozima i detaljima od karbonskih vlakana, M odjel ostaje dosljedan svojem štihu, a unatoč drugačijem pogonskom sklopu, ni izlazne brojke nisu znatno drugačije.

Kako bi ostao 'rame uz rame' s ostatkom M postave, prednji i stražnji motor, od kojih svaki proizvodi 272 KS, kombinirat će ukupnu izlaznu snagu od 544 KS i 795 Nm okretnog momenta, kontrolirani preko 1-stupanjskog prijenosa.

image
BMW i4 M50
BMW

Međutim, treba napomenuti kako ovi brojevi vrijede isključivo pod aktiviranom 'Sport Boost' funkcijom koja EV-u dodaje 67 KS i 65 Nm okretnog momenta na nešto više od 10 sekundi. Bez nje, kombinirana snaga iznosi 469 KS i 729 Nm momenta.

image
BMW i4 M50
BMW

Prema rečenome, i4 M50 sposoban je dostići stotku za 3,9 sekundi, što je za gotovo dvije sekunde manje od standardnog i4 (5,7 sekundi), a maksimalna brzina iznosi 225 km/h, što je pristojno za EV. Za usporedbu, najnoviji M3 će sa standardnim specifikacijama postići 0-100 za 4,1 sekundu, dok će Competition izvedba isto činiti za stotinku manje (3,8 sekundi).

Domet je procijenjen na 395 kilometara, a punjač od 11 kW napunit će bateriju za 7.6 sati. Međutim, brzo punjenje (od 200 kW) omogućit će 80% napunjenosti za pola sata.

image
BMW i4 M50
BMW

Osim navedenog, i4 M50 dolazi s prilagodljivim M ovjesom s pojedinačno konfiguriranim oprugama i amortizerima, posebno dizajniranim zaštitnim šipkama, M Sport kočnicama i 19-inčnim laganim alu naplatcima, a u ponudi će biti i 20-inčni set. Zahvaljujući modulu baterija, težište električnog M-a je za 3,3 centimetara niže nego kod standardne Serije 3.

image
BMW i4 M50
BMW

Kao i kod iX-a, u unutrašnjosti se koristi isti veliki zakrivljeni zaslon. Tipka za promjenu načina vožnje i dalje su smještene blizu mjenjača, 'kako bi se osiguralo da su performanse uvijek nadohvat jedne ruke'. Sjedala su, međutim, posuđena od M3 i M4, iako prema fotografijama u malo suptilnijim bojama, a tu su i drugi sportski detalji poput trokrakog sportskog upravljača i lajsne na instrument tabli od karbonskih vlakana.

image
BMW i4 M50
BMW

Električni M očekuje se u salonima u prvoj dijelu 2022. godine, s cijenom od oko 80.000 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 10:48