FOTO, VIDEO

EKSKLUZIVNO IZ PARIZA: Citroën predstavio novi super udobni C4 Cactus

Citroën je danas u Parizu održao svjetsku premijeru novog C4 Cactusa. Ovim modelom francuski se proizvođač vraća tradiciji udobne vožnje zahvaljujući ovjesu s hidrauličnim graničnicima. Kod nas dolazi krajem proljeća iduće godine...
 Zvonimir Jurčić

Citroen je danas u izložbenom prostoru La Cite de L'Eau nadomak Pariza okupljenim novinarima među kojima je i naš reporter Zvonimir Jurčić otkrio novi C4 Cactus. Ovaj model u odnosu na svog prethodnika donosi dubinske promjene. Kako navode u Citroenu, spojen je jedinstveni karakter modela C4 Cactus i udobnost u skladu s odlikama modela C4. Vizualno se ističe novim širokim i izražajnim prednjim krajem, preoblikovanim bokovima te naglašenim i uglađenim stražnjim krajem s novim LED svjetlima s 3D efektom. Ljubitelji personalizacije će doći na svoje budući da se nudi čak 31 kombinaciju vanjskog izgleda.

Tu su i vizualni elementi tipični za Citroen poput airbumpa na donjem dijelu vrata, neprekidne staklene površine i lebdećeg krova te širokog svjetlosni potpis s LED svjetlima i 3D efektom straga. Međuosovinski razmak od 2,60 m i kratki prevjesi jamče kompaktne dimenzije kako bi automobil ostao okretan i lako upravljiv, istodobno nudeći prostornost.Dostupno je i 12 sustava za pomoć u vožnji, 3 sustava za umreženost te motori snage do 130 KS. Programom Citroën Advanced Comfort®, Novi C4 Cactus prvi put u Europi uvodi ovjese s progresivnim hidrauličnim graničnicima (Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC) kojima se uvelike omogućuje dojam letećeg tepiha i prvi put u svijetu predstavlja sjedala Advanced Comfort.

Foto: Zvonimir Jurčić

Što se motorizacije tiče, novi C4 Cactus dostupan je u svojoj najsnažnijoj izvedbi s motorom s turbopunjačem PureTech 130 S&S koji je sparen s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Motor PureTech 110, također s turbopunjačem, nudi se s ručnim mjenjačem (PureTech 110 S&S BVM) ili s automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa EAT6 (PureTech 110 S&S EAT6). Tu je i osnovna izvedba s motorom PureTech 82 i ručnim mjenjačem. Za ljubitelje dizela tu je BlueHDi motor snage 100 KS, dok će se kasnije na tržištu naći i BlueHDi dizelaš sa 120 KS i automatskim mjenjačem.

Kako bi podsjetio na udobnost koja je pratila ovu marku kroz povijest, francuski je proizvođač odlučio izložiti i neke svoje povijesne modele.

Kako bi podsjetio na udobnost koja je pratila ovu marku kroz povijest, francuski je proizvođač odlučio izložiti i neke svoje povijesne modele.
Kako bi podsjetio na udobnost koja je pratila ovu marku kroz povijest, francuski je proizvođač odlučio izložiti i neke svoje povijesne modele.

„Cilj marke Citroen je da bude vodeća marka u pogledu udobnosti. Kao proizvođač za masovno tržište, također želi najvećem broju kupaca pružiti tu jedinstvenu udobnost. Uz Novu limuzinu C4 Cactus i uvođenje ovjesa s progresivnim hidrauličnim graničnicima, nudimo originalnu kompaktnu limuzinu koja ide u korak s vremenom.” izjavila je prilikom predstavljanja Linda Jackson, generalna direktorica marke Citroen. Novi C4 Cactus na domaće tržište stiže krajem proljeća, a sve detalje moći ćete pročitati u sljedećem tiskanom izdanju Auto kluba.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 20:40