
Ford je danas pokazao prve fotografije kompaktnog Focusa s oznakom ST koji će biti na raspolaganju od proljeća i to s dva motora te dvije karoserijske izvedbe (kompakt i karavan). Ispod poklopca je dosadašnji dvolitreni benzinac mjesto prepustio 2,3-litrenom turbo 4-cilindrašu koji postiže 280 KS pri 5500 okretaja te najveći okretni moment od 420 Nm koji su dostupni u rasponu od 3000 do 4000.
Nadalje, u odnosu na prethodni model, novi Focus ST je u postocima 12 posto snažniji te raspolaže sa 17 posto više najvećeg okretnog momenta. Novost je diferencijal s ograničenim proklizavanjem (eLSD) koji dodatno poboljšava držanje i stabilnost, a koji se sjajno nadopunjuje uz izbor programa načina vožnje. Iz Forda tako obećavaju trenutni odziv na gas u programima Sport i Track zahvaljujući "anti-lag" tehnologiji.

Poznati su i podaci o ubrzanju: do 100 km/h iz stajanja novi Ford Focus ST sprinta za malo manje od 6 sekundi. Za ljubitelje dizelaša Ford je za Focus ST pripremio najsnažniji dizelski stroj u kompaktnom Fordu ikad, a riječ je o 2,0-litrenom EcoBlue motoru od 190 KS najvećeg okretnog momenta od 400 Nm koji su dostupni u rasponu od 2000 do 3000 okretaja.

Oba su motora dostupna sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (uz benzinac serijski dolazi rev-matching funkcija) ili 7-stupanjska automatika. Za novu ulogu Focus s oznakom ST dolazi sa sportskije podešenim ovjesom i većim kočnicama pa ne čudi kako iz Forda obećavaju najsportskiji i najagilniji Focus ST ikad, bilo na cesti, bilo na trkaćoj stazi...

U ponudi su i elektronski kontinuirano podesivi amortizeri koji su krući 20 posto sprijeda i 13 posto straga nego kod standardnih modela pa je i karoserija sada 10 mm niža. Servo upravljač je pritom za 15 posto brži u odzivu nego kod standardnog Focusa, s radijusom okretanja od tek dva puna kruga. Vanjski izgled obiluje dinamično oblikovanim dodacima dok u unutrašnjosti dominiraju dva velika školjkasta Recaro sjedala te umeci od aluminija. Na koncu, nakon svega viđenog samo možemo zamisliti kakva će "hot-hatch bomba" biti idući Focus RS...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....