
Toyotin najveći SUV Highlander koji se već 20 godina kroz tri generacije prodaje diljem planete, po prvi put kreće u prodaju u zemljama zapadne Europe.
Stasiti SUV koji koristi platformu modela Camry bit će dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom te će biti najveći u gami Toyota hibridnih SUV modela uz RAV4, C-HR i Yaris Cross koji je u dolasku.
S 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 milijuna kupaca hibrida, 9 hibridnih modela i 4. generacijom samo-punjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinira svoju dominaciju u hibridnoj tehnologiji i legendarnu kvalitetu, trajnost i pouzdanost kao i veliko iskustvo na tržištu SUV-ova kako bi stvorila Highlander Hybrid.

Europski Highlander objedinjuje tako sve odlike Toyotinih SUV-ova kao što su udobnost, vozna svojstva i sigurnost, s malom emisijom i malom potrošnjom hibridnog pogonskog sklopa te inteligentni pogon na sve kotače (All-Wheel Drive), obilje prostora i sposobnost vuče prikolice težine do 2 tone.
Dužine 4950 mm s dojmljivim aluminijskim naplatcima od 20 inča, Highlander Hybrid kombinira elegantan, dinamičan i profinjen izgled vrhunskog gradskog SUV-a s čvrstoćom, snagom i trajnošću pravog pogona na sve kotače.
Pritom je unutrašnjost oblikovana tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa 7 sjedala, dajući udobno, vrhunsko okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid istinski raspolaže za 7 sjedala - hod uzdužnog pomicanja sjedala u drugom redu je 180 mm što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih u trećem redu, te olakšava ulazak i izlazak.

Poklopac prtljažnika pokreće se na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara prostora s dodatnim pretincem u podu, pri čemu se ukupni obujam može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedala, čime se dobiva ukupno 1.909 litara.
Dostupna u dvije sheme boja, crna i grafitna, unutrašnjost se odlikuje i brojnim pretincima raspoređenima posvuda, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sjedala.
Vrhunske razine opreme uključuju središnji zaslon multimedijskog sustava 12,3“ sa satelitskom navigacijom, virtualni zaslon, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sjedala i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

Četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinira 2,5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim procesom i prednji i stražnji elektromotor - pri čemu stražnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve kotače (AWD-i - All-Wheel Drive-intelligent)- kao i snažnu nikal-metal-hidridnu bateriju smještenu ispod drugog reda sjedala.
Ukupna snaga sustava od 244 KS u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km i potrošnju od 6,6 l/100km (ciklus WLTP) ili 117g/km i 5,2l/100km (usklađeno s normom NEDC) predstavlja najbolji omjer snage i emisije CO2 u tom segmentu.
Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor jednog od sljedećih programa: ECO, NORMAL, SPORT i TRAIL. Sva četiri programa je moguće koristiti kada vozilo djeluje u električnom pogonu (program EV) kojim se zasebno upravlja.

Zahvaljujući akustičkom vjetrobranu i prednjim staklima, uz korištenje zvučne izolacije u krovu, prednjoj armaturi i podu, kao i obloge u lukovima kotača i prtljažniku, Highlander uživa značajno smanjenje buke uz prirođenu mirnoću i bešumni rad potpuno hibridnog pogonskog sklopa.
Na Highlanderovu platformu GA-K je postavljena lagana školjka velike krutosti te, uz nisko težište, zajedno pružaju ovom novom SUV-u okretnost u vožnji te udobnost u vožnji po autocesti.
Highlander Hybrid je opremljen sustavom Toyota Safety Sense koji objedinjava tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija.
Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sustav koji predviđa sudar (PCS) s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, s otkrivanjem pješaka danju i noću te otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona (ACC), ACC s čitanjem prometnih znakova (RSA), održavanje vozila u prometnom traku (LTA), upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (LDA), automatska duga svjetla (AHB) i čitanje prometnih znakova (RSA). Toyota Highlander Hybrid, na europskim tržištima, kreće u prodaju početkom iduće godine...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....