
Premda promjene kod Alfa Romeo modela Stelvio i Giulia za iduću godinu kreću iz kabine prema vanjštini, ono što se prvo primijeti je dizajn nekoliko novih varijanti alu naplataka te nove atraktivne boje karoserije - Anodized plava, Lunare bijela, i Viscont zelena.
Odsad su dostupne i dodatne sportske opcije poput Carbon paketa s detaljima od ugljičnih vlakana na karoseriji ili Dark Miron paketa koji donosi dinamičnije izveden prednji branik, pragove i stražnji branik.

Ono važnije krije se u kabini. U oči prvo upada novi središnje smješten 8,8-inčni zaslon multimedije s digitalnim HVAC-om visoke rezolucije osjetljiv na dodir putem kojeg se upravlja brojnim naprednim funkcijama.
Redizajniran je i 7 inčni digitalni TFT zaslon instrumentne ploče s novim postavom i poboljšanom grafikom koji sada ima i funkciju pružanja informacija vozaču u realnom vremenu.
Od praktično-estetskih zahvata najviše se posla odradilo na središnjoj konzoli gdje je dosad bilo dosta zamjerki na materijale i kvalitetu izrade.

Sada sve to izgleda ljepše te je finije na dodir, s aluminijskim dodacima i dodanim gumicama na zakretnim prekidačima. Dodan je i veći prostor za pohranu manjih predmeta te držač za čaše kao i mjesto za bežično punjenje pametnih telefona.

Usto, ručica mjenjača je sada presvučena kožom, a upravljač izveden još sportskije. Od dodataka za sigurnost tu su sada elektronski asistenti za dojavu o gužvama u prometu, prepoznavanje znakova, za držanje u prometnom traku, za dojavu o vozilu u „mrtvom kutu”, o mogućem sudaru, a sve kako bi bila moguća Level 2 autonomna vožnja.
Prve vožnje Stelvija za novinare već su organizirane u okolici Barija pod motom „Ljepota koju vozi tehnologija”.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....