Mišljenja se teško mijenjaju, posebno ona vezana uz automobile i iskustva njihovih vlasnika. No, nedavno provedeno istraživanje moglo bi poljuljati, ako ne i sasvim promijeniti jedno od njih. I to ne bilo koje, nego ono koje je za mnoge hrvatske vozače neupitno, gotovo sveto pismo koji kaže da su njemački automobili općenito najbolji na svijetu. A da su talijanski na drugoj strani spektra...
Ali prema podacima koje je prikupila milanska filijala inače britanske tvrtke ECU Testing koja se bavi popravcima odnosno reparaturom elektronskih jedinica, čini se da stvari nisu baš uvijek takve, barem ako se radi o ECU jedinicama i njihovoj pouzdanosti. Podaci su prikupljani u razdoblju od 6 mjeseci, između 16. siječnja i 16. lipnja ove godine, a odnose se na sve dijelove koji su prošli kroz ECU Testing a ugrađuju se u automobile koji potječu iz Francuske, Italije, Njemačke i Japana.
Podaci uključuju broj slučajeva u kojima su se pojavljivale pogreške, marku automobila, zemlju porijekla marke automobila i zemlju porijekla defektnih dijelova, a po njima ispada da su talijanski automobili, ukratko, više pouzdani od njemačkih. ECU Testing je kao referentnu točku uzeo talijanske podatke te ih zatim usporedio s onima francuskih, njemačkih i japanskih vozila te se pokazalo da „talijani” imaju 48 kvarova na 100.000 vozila, a „nijemci” 53. Najboljima su se pokazali „japanci” sa 17, a „francuzi” su bili drugoplasirani sa 25 kvarova na 100.000 vozila.
Govorimo li o konkretnim ECU dijelovima u različitim markama automobila odnosno njihovom podrijetlu, zanimljivo je da i oni u najvećem broju slučajeva (75 posto) stižu iz Njemačke, slijede oni iz Japana (8 posto), Italije (6 posto) te Francuske (2 posto). Zanimljivo, ali ono još zanimljive tek slijedi: prema kvarovima po markama, ispada da je Alfa Romeo (29 kvarova na 100.000) pozicionirana bolje od Volkswagena, Opela, Audija, BMW-a, Mercedesa..., ali ne i Fiata, koji ovdje osvaja zadnje mjesto u poretku, sa 66 kvarova na 100.000. Najpouzdaniji su, s druge strane, Toyota sa 5 kvarova na 100,000 vozila, Renault sa 16 i Honda sa 20...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....