Pukla je priča

Iz Porschea navodno tražili dogovor s Putinom - ‘Za novu Volgu mogli biste koristiti Škoda tehnologiju‘

Upravni odbor Volkswagena izjavio je da nemaju ‘nikakva saznanja‘ o pismu ili ‘njegovom iritantnom sadržaju‘

Porsche (ilustracija)

 Web Screenshot

Siegfried Wolf, austrijski poduzetnik i član nadzornog odbora Porsche SE, holding grupe koja posjeduje Volkswagen, navodno je bio u kontaktu s ruskim predsjednikom Vladimirom Putinom u nastojanju da ožive posrnulu rusku automobilsku industriju.

Prema pismu na tri stranice koje su pribavile njemačke novine Der Spiegel, Wolf je predložio plan korištenja Volkswagenovih tvornica kojih se tvrtka pokušava osloboditi za ponovno oživljavanje legendarne ruske automobilske marke Volga.

image

Volkswagen Group RUS

Volkswagen AG

U pismu koje datira iz siječnja, Wolf je sugerirao da će se nova Volga vozila temeljiti na Škodinim modelima, ali "izvana potpuno redizajnirana" kako bi uključila klasične Volga dizajnerske značajke.

U pismu koje je navodno poslao Wolf preporučuje se projekt koji bi zahtijevao znatnih 60 milijardi rubalja ulaganja (otprilike 735 milijuna dolara po trenutnom tečaju) iz Rusije, s ciljem proizvodnje oko 270.000 vozila godišnje. Projekt je imao za cilj revitalizirati opterećenu rusku automobilsku industriju, koja se bori za preživljavanje otkako je suočena s međunarodnim sankcijama.

image

Volkswagen Group RUS

Volkswagen AG

U zamjenu je Wolfov projekt obećao stvoriti ili sačuvati 12.000 radnih mjesta. Putin je navodno izrazio potporu planu. Operater projekta bio bi PromAvtoKonsalt, ruska tvrtka za koju Der Spiegel kaže da je u vlasništvu samog Wolfa.

Dok je Wolf tvrdio da ima "temeljni dogovor s najvišim menadžmentom Volkswagena" u vezi s predloženim dogovorom o oživljavanju ruske automobilske industrije, ta je tvrdnja sada dovedena u pitanje. Upravni odbor Volkswagena, u razgovoru za Der Spiegel, izjavio je da nemaju "nikakva saznanja" o pismu ili "njegovom iritantnom sadržaju".

image

Volkswagen Group RUS

Volkswagen AG

O tome smo već pisali: u posljednjih nekoliko mjeseci Volkswagen se susreo s pravnim problemima u Rusiji. GAZ, tvrtka koja je imala ugovore s Volkswagenom za proizvodnju novih vozila u Rusiji prije sankcija, tužila je Volkswagen dva puta od ožujka kada je donesena odluka da se ne proda PromAvtoKonsaltu.

Ovi pravni sporovi imali su velike posljedice, uključujući zamrzavanje Volkswagenove ruske imovine i potencijalnu opasnost za njegov posao s Avilon Automotive.

Der Spiegel također izvještava da postoje navodi o suradnji između Schaefflera, dobavljača automobila u čijem je odboru i Wolf, i GAZ-a od ožujka u pripremi za proizvodnju automobila. Međutim, Schaeffler je demantirao te tvrdnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 05:39