KONAČNO SU SHVATILI

Klasika ponovo ‘u modi‘: Volkswagen vraća fizičke tipke jer kupci ne vole dodirne zaslone

Krajem 2022., Volkswagen je donio odluku da vrati tradicionalne fizičke tipke na upravljač, a sada ide i korak dalje

Interijer Volkswagen Golfa 8 prije redizajna

 

 Volkswagen Media

Volkswagen je konačno shvatio ono što im mnogi kupci govore već godinama: strpati sve funkcije na zaslon osjetljiv na dodir je noćna mora. Šef dizajna tvrtke, Andreas Mindt, otkrio je da će budući VW-ovi, počevši od ID.2, imati fizičke kontrole za bitne funkcije.

Krajem 2022., VW je donio odluku vrati tradicionalne fizičke tipke na upravljač koji je u mnogim modelima u međuvremenu dobio nespretne dodirne tipke. Mnogi modeli Volkswagena do sada su ponovo dobili klasične tipke na volanu, a sada VW ide i korak dalje. Mindt je za Autocar rekao da će VW modeli sljedeće generacije dolaziti s fizičkim gumbima za najvažnije funkcije: glasnoću, grijanje sjedala, kontrole temperature i uključivanje sva četiri žmigavca odmah ispod zaslona infotainmenta. Neće više biti probijanja kroz izbornike samo da biste uključili grijanje sjedala. Također je jasno dao do znanja da će se ova promjena primjenjivati ​​"u svakom automobilu koji od sada naprave".

image

VW Passat

VW

VW-ov šef dizajna otvoreno je priznao da strategija koju je slijedio njegov prethodnik nije bila ispravna: "Nikada više nećemo napraviti ovu pogrešku. Na upravljaču ćemo imati fizičke tipke. Nema više nagađanja. Postoje povratne informacije, stvarne su i ljudi ovo vole. Iskreno, to nije telefon, to je auto."

image

Volkswagen ID.2All

Prvi automobil koji će doći s ovom promjenom bit će novi ID.2 koji bi trebao biti lansiran iduće godine. Proizvodna verzija VW-ovog nedavno predstavljenog koncepta ID.Every1, koja se očekuje 2027., koristit će sličan raspored koji se može vidjeti i na slikama koncepta. Auto ispod zaslona ima fizičku okretnu tipku za glasnoću, tipke za namještanje temperature klima uređaja i tike za grijanje sjedala. To znači da nespretni klizači ispod zaslona, koji su također bili predmet velikih kritika također odlaze u povijest.

image

Volkswagen ID. EVERY1 concept car

IvoHercik.com

Unatoč svim pričama o zipkama, Mindt je jasno dao do znanja da zaslon osjetljiv na dodir ostaje u automobilima: "Postoji mnogo funkcija koje morate isporučiti, tako da će zaslon biti velik i pronaći ćete puno sadržaja u dubini sustava", rekao je. "Ali pet glavnih stvari uvijek će biti na prvom ‘fizičkom sloju‘. To je vrlo važno.”

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. ožujak 2025 16:56