TRANSFORMACIJA

Legendarni model koji pamte generacije: Kasični NSU Prinz postao električni sportski automobil

Napravljen za proslavu 150. obljetnice tvornice u Neckarsulmu, restomod ima električni motor od 240 KS iz Audi e-trona

NSU Prinz 4L Restomod

 Audi

Audijeva tvornica u Neckarsulmu u Njemačkoj ove godine slavi 150 godina, a kako bi proslavili taj trenutak, proizvođač automobila sa sjedištem u Ingolstadtu odlučio je napraviti nešto posebno, u obliku automobila koji ne nosi čak ni logo s četiri prstena na haubi.

Prije nego što je Audi bio moderni, luksuzni proizvođač automobila kakvog poznajemo danas, bio je poznat kao Auto Union, a tvornica u Neckarsulmu – koja sada proizvodi limuzine A6 i A8 – bila je vlasništvo NSU-a, koji je proizvodio bicikle, motocikle i automobile.

image

NSU Prinz 4L Restomod

Audi

U jednom trenutku u povijesti, brend sa sjedištem u Neckarsulmu bio je najveći proizvođač motocikala na svijetu, a kasnije je počeo prodavati prvi putnički automobil pokretan Wankelovim motorom. Drugim riječima, NSU je tada bio "big deal".

Međutim, u usporedbi s drugim automobilskim markama u Njemačkoj, to je još uvijek bila relativno mala tvrtka, pa ju je 1969. preuzeo Volkswagen, koji je spojio NSU s Auto Unionom i vratio u život kao Audi, čime je stala na kraj marki NSU automobila, koji će se prodavati samo do 1973.

image

NSU Prinz 4L Restomod

Audi

Među tim posljednjim modelima bio je NSU Prinz 4, kompaktna limuzina s dvoja vrata koju je pokretao stražnji dvocilindrični motor od 598 kubika, zrakom hlađen, koji je proizvodio oko 30 KS kada je bio nov.

I upravo je ovaj model – konkretno Prinz 4L proizveden 1971. – Audi odlučio oživjeti i modernizirati za 150. godišnjicu tvornice. A da stvar bude još zanimljivija, njemačka marka dala je zadatak timu od 12 pripravnika koji su obavili nevjerojatan posao.

image

NSU Prinz 4L Restomod

Audi

Na kraju je samo dio originalnog automobila preživio transformaciju: stari dvocilindraš zamijenjen je elektromotorom od 240 KS koji je proizašao iz Audija e-trona iz 2020. Visokonaponska baterija preuzeta je iz plug-in hibridnog Audija Q7 TFSI e quattra.

Modificirana podnica iz Audija A1, uključujući kočnice i osovine, zauzela je mjesto izvornog donjeg dijela automobila, dok je karoserija opsežno modificirana i proširena kako bi dobro pristajala. Tu je i prilično veliki stražnji spojler koji je pričvršćen direktno na sigurnosni kavez, što znači da prolazi kroz stražnje staklo.

image

NSU Prinz 4L Restomod

Audi

Projekt je dobio ime EP4, što je skraćenica za "Electric Prinz 4", i bio je obojen u Suzuka sivu i briljantno i Brilliant crnu, dok je golemo stražnje krilo dobilo signalno žutu nijansu. Iznutra, radikalni električni restomod je najjednostavniji: računalo s jednom pločom i odgovarajući zaslon poslužuju instrumente i zaslone, tu su dva Recaro Podium sjedala u obliku žlice i zaštitni kavez Signal Yellow.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 08:32