POTPUNO NESIGURAN

‘Lijes na kotačima‘: Ovaj je gradski crossover dobio nula zvjezdica na testu sigurnosti

Latinski NCAP ide toliko daleko da kaže da ljudi ne bi trebali kupovati Groove dok ga Chevrolet ne učini sigurnijim

Chevrolet Groove crash test

 Latin NCAP

Chevrolet Groove je mali crossover koji nije poznat mnogim ljudima u Europi. Debitirao je prije otprilike četiri godine i impresionirao mnoge svojom početnom cijenom od oko 11.000 eura.

To je u osnovi preinačeni Baojun 510 koji u Kini proizvodi tvrtka SAIC-GM-Wuling, a izvozi se tržišta Latinske Amerike i Bliskog istoka gdje nosi Chevroletovu značku.

Manje od cijene je impresivna razina sigurnosti koju ovaj auto pruža u slučaju frontalnih i bočnih sudara, prema testu koji je proveo Latin NCAP-a. Program za testiranje sigurnosti novih automobila za Latinsku Ameriku i Karibe upravo je malom SUV-u dao razočaravajuću ocjenu s nula zvjezdica.

U frontalnom sudaru, crossover je pokazao "nestabilnu strukturu" dok je zaštita vozačevih prsa, koljena i stopala bila samo "marginalna".

U testu bočnog sudara došlo je do "relevantnog upada u putnički prostor." Latin NCAP ističe da Groove standardno ima samo četiri zračna jastuka, dok se napredni sustavi pomoći u vožnji ne nude ni kao dodatna oprema. U ocjeni zaštite pješaka, mali SUV nudio je samo "slabu i marginalnu" zaštitu glave. Zaštita natkoljenice bila je "loša", dok je zaštita potkoljenice bila "dobra i marginalna".

image

Chevrolet na Latin NCAP-u

Latin NCAP

Ocjena od nula zvjezdica rezultat je niskih ocjena u svim glavnim kategorijama: 39,42 posto za zaštitu odraslih putnika, 68,57 posto za zaštitu djece, 36,37 posto za zaštitu pješaka i ranjivih sudionika u prometu i 58,14% za sigurnosne sustave. Latinski NCAP ide toliko daleko da kaže da ljudi ne bi trebali kupovati Groove dok ga Chevrolet ne učini sigurnijim.

"Pozivamo Chevrolet da sigurnost stavi na prvo mjesto poboljšanjem strukturalnog integriteta, poboljšanjem zaštite putnika i opremanjem svih verzija Groovea naprednim sigurnosnim značajkama.

Čvrsto preporučujemo potrošačima da izbjegavaju ovaj model dok se ne naprave i testiraju značajna poboljšanja", rekao je predsjednik Latin NCAP-a Stephan Brodziak.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 20:11