PRESTIŽNI SIMBOL

Ljudi tek sada shvaćaju poruku: Toyotin logo ima skriveno značenje

Logo je jasno uočljiv i u retrovizoru, i teško je pronaći osobu koja ne prepoznaje simbol Toyote

Toyota logo, ilustracija

 AFP

Toyota je jedan od najpoznatijih svjetskih automobilskih brendova, a njezin logo jedan od najprepoznatljivijih. No, unatoč tome što ih svaki dan viđamo na cestama, mnogo ljudi ne zna što Toyotin logo zaista predstavlja...

Logo japanske marke nije smišljen preko noći, nego se na njemu radilo pet godina. Konačno je dovršen u listopadu 1989. kako bi se obilježio Toyotin 50. rođendan.

image

Toyota Aygo

Darko Tomas/CROPIX

Toyotin logo čine tri ovalna kruga kombinirana u vodoravno simetričnu konfiguraciju. Dva okomita ovala unutar većeg predstavljaju srce kupca i srce tvrtke. Oni se preklapaju kako bi predstavljali uzajamno koristan odnos i međusobno povjerenje.

Preklapanje dvaju okomitih ovala unutar vanjskog ovala simbolizira "T" za Toyotu, kao i upravljač koji predstavlja samo vozilo. Vanjski oval simbolizira svijet koji obuhvaća Toyotu.

Svaki oval je ocrtan različitim debljinama, slično umjetnosti kaligrafije u japanskoj kulturi.

image

Toyota Aygo

Darko Tomas/CROPIX

Prostor u pozadini unutar logotipa pokazuje beskonačne vrijednosti koje Toyota želi prenijeti svojim kupcima: vrhunsku kvalitetu, vrijednost iznad očekivanja, užitak vožnje, inovativnost i integritet u sigurnosti, okolišu i društvenoj odgovornosti...

Postoje mnogi amblemi koji imaju očitu logiku, primjerice skraćenica za nešto, no ima i onih sa skrivenim značenjem.

Sve tajne renomiranih svjetskih proizvođača automobila, odnosno značenja njihovih logotipa pronađite OVDJE.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
14. travanj 2025 12:38