GADGETI NA KOTAČIMA

Manje je više: Porsche odbija pokleknuti pred najkontroverznijim rješenjem u autoindustriji

Većina proizvođača automobila u kabine postavlja zaslone veličine prijenosnih računala

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

 Porsche Media

Posljednjih nekoliko godina dogodila se prava poplava predimenzioniranih dodirnih ekrana u kabinama automobila. Ti ekrani su, ovisno o proizvođačima, u potpunosti ili djelomično zamijenili kontrolnu ploču s fizičkim prekidačima za upravljanje bitnim funkcijama poput klimatizacijskog sustava, radija, navigacije i slično.

No, očito je da takav trend nije dobro prihvaćen među kupcima, ali niti među proizvođačima automobila.

Dok većina drugih proizvođača u kokpit postavlja zaslone veličine prijenosnih računala, Porsche se drži minimuma, s filozofijim ‘manje je više‘.

U nedavnom intervjuu za australski Drive, Porscheov voditelj dizajna, Michael Mauer, ponovno je potvrdio da marka planira ponuditi samo zaslone odgovarajuće veličine i analogne instrumente gdje je to moguće.

image

Porsche Macan

Porsche Media

‘Jako sam sretan što ne slijedimo ono što većina drugih marki radi. Uvijek smo govorili da zasloni trebaju biti integrirani, tako da nemamo, niti planiramo imati velike samostojeće tablete u kabini‘, zaključio je Mauer.

Usporedbe radi, BMW i Mercedes razmišljaju drugačije.

Mercedesova limuzina EQS u kabini nudi glomazni, čak 141 centimetar dugačak Hyperscreen zaslon koji spaja tri ekrana, dok je BMW u novoj Seriji 7 putnicima na stražnjim sjedalima osigurao 8K kino zaslon veličine 31,3-inča (oko 80 centimetara).

image

Mercedes Benz EQS

Mercedes Benz
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. studeni 2024 22:19