USKORO STIŽE

Maserati najavio GranTurismo Folgore prije službene premijere: Gotovo svi detalji EV-a poznati

Još uvijek nemamo službene brojke za snagu, ali glasine sugeriraju trio električnih motora koji proizvode više od 1200 KS

Maserati GranTurismo Folgore

 Maserati

Maserati je objavio teaser-video nadolazećeg GranTurisma Folgorea. Video je snimljen u Kaliforniji tijekom Tjedna automobila u Montereyu, i svi detalji, uključujući proporcije i specifikacije s iznimkom nadzorne ploče su otkriveni.

Stand-up komičar Sebastian Maniscalco izabran je za glavnu zvijezdu promocije, a pridružili su mu se Klaus Busse, voditelj dizajna, i Maria Contin, glavna komunikacijska menadžerica proizvođača. Za razliku od ranijih teasera i špijunskih fotografija GranTurismo Folgorea, sportski EV prikazan je bez kamuflaže.

image

Maserati GranTurismo Folgore

Maserati

Također možemo čuti njegov jedinstveni lažni zvuk, kojeg su stvorili isti inženjeri koji su radili na zvuku Maseratija s pogonom na unutarnje izgaranje. Za početak, proporcije su slične kao i prethodnikove, u kombinaciji s još većim oblinama i modernim stilskim detaljima.

image

Maserati GranTurismo Folgore

Maserati

Prepoznatljiva maska sprijeda nije u potpunosti prekrivena, i možemo vidjeti otvore kočionih kanala i LED prednja svjetla na braniku koje smo već vidjeli na MC20. Nedostatak ispušnih cijevi i zatvorena prednja maska odaju električnu narav automobila. Nepokriveni stražnji dio ima naglašena ramena, par tankih vodoravno postavljenih stražnjih svjetala i diskretan difuzor.

image

Maserati GranTurismo Folgore

Maserati

Još jedna značajka specifična za Folgore je priključak za punjenje koji se nalazi na stražnjem braniku. Očekujemo da će GranTurismo s pogonom na unutarnje izgaranje izgledati slično, s malim promjenama na branicima i dodatkom četverostrukih ispušnih cijevi.

image

Maserati GranTurismo Folgore

Maserati

U unutrašnjosti vidimo 2+2 kabinu završenu kombinacijom bijele i plave. Kabina koristi ekološki prihvatljive materijale uključujući posebnu tkaninu od recikliranog najlona. Čini se da je prostor za glavu straga malo tijesan, no to je sasvim prihvatljivo za takvu vrstu vozila. Kontrolna ploča ostaje zamućena i potrebno će biti pričekati službenu premijeru da je vidimo.

image

Maserati GranTurismo Folgore

Maserati

Što se tiče specifikacija, Klaus Busse otkrio je da su baterije smještene u središnjem tunelu radi manjeg razmaka od tla. Na brzom punjaču, baterija će napuniti dovoljno energije za 161 km dometa u samo 10 minuta.

image

Maserati GranTurismo Folgore

Maserati

Maserati je također potvrdio podatke o ubrzanju. GranTurismu Folgoreu do stotke će biti potrebno samo 2,7 sekunde, na putu do maksimalne brzine od 320 km/h, koja je zaista visoka za standarde električnih vozila. Još uvijek nemamo službene brojke za snagu, ali glasine sugeriraju trio električnih motora koji proizvode više od 1200 KS. To bi Folgorea učinilo najsnažnijim Maseratijem ikad napravljenim.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 23:30