ČAROBNA GRANICA

Mate Rimac najavio da bi Bugatti mogao napasti 500 km/h. No postoji nekoliko prepreka...

Nakon što su s Mistralom oborili svjetski rekord za najbrži automobil s "otvorenim krovom" slijedi i probijanje čarobne granice?

Bugatti Mistral

 Bugatti

Iako su 2019. godine objavili da su završili s postavljanjem brzinskih rekorda za cestovne automobile, čini se da se ulaskom Rimca u tvrtku sve promijenilo. Nakon što su prije nekoliko dana s Mistralom oborili svjetski rekord za najbrži automobil s "otvorenim krovom" (453,9 km/h), izvršni direktor Bugatti Rimca, Mate Rimac kaže da tvrtka sada cilja na novi rekord apsolutne maksimalne brzine za cestovni automobil: 500 kilometara na sat.

Novinari Top Geara su bili prisutni kada je Bugatti postavio rekord s Mistralom na testnoj stazi u Papenburgu i bilisu blizu Rimca dok je razgovarao s jednim od Michelinovih inženjera. Novinari su ih zatim upitali razgovaraju li o gumama koje bi mogla izdržati brzine koje bi probile granicu od 500 km/h. Ispostavilo se da su bili u pravu.

image

Mate Rimac, CEO Bugatti Rimac

Bugatti

"Upravo je to bila naša rasprava", rekao je Rimac. "Shvatio sam da su dečki koji su ovdje zapravo odgovorni za ovu vrstu guma visokih performansi i trkaćih guma. I pitao sam ih ‘Možeš li ovo? Možeš li ono? Gdje je granica?‘" Rimac je također pitao “Možemo li staviti broj pet na prvo mjesto rekorda najveće brzine?” Dakle, njegove ambicije su jasne.

image

Bugatti Tourbillon

Bugatti Media

Iako novi Bugatti Tourbillon ima 1800 KS i maksimalnu brzinu ograničenu na 445 km/h postoji nekoliko prepreka koje bi Bugatti trebao otkloniti prije napadana na 500 km/h. Prvi problem je sama priroda pogona ovoga auta. Iz benzinskog motora dolazi "samo" 1000 KS, pa je pitanje jesu li baterija i električni motori u stanju isporučivati preostalu snagu tako duga dok se ne postigne 500 km/h.

image

Bugatti Tourbillon

Bugatti Media

Tu je također i pitanje testne staze. Otkako više nije dio Volkswagen grupe, Bugatti nema može pristup testnoj stazi Ehra-Lessien, gdje su Veyron i Chiron Super Sports postavili svoje rekorde. To znači da da im preostaje jedino staza Papenburg koja ima kraće ravne dijelove što osjetno otežava postizanje ogromnih brzina. Durga opcija je pista Kennedy Space Centra na Floridi, gdje proizvođači poput Hennesseyja i SSC-a obavljaju svoja testiranja. Bugatti bi također mogao krenuti putem Koenigsegga i zatvoriti neku javnu prometnicu kako bi izveo svoju rekordnu vožnju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 20:08