OTVORIO DUŠU

Mate Rimac: ‘Nakon pet godina Bugatti će ponovo krenuti u lov na nove brzinske rekorde‘

Rimac se u intervjuu osvrnuo i na to da je svojedobno odbio preseliti tvrtku u Abu Dhabi što bi mu donijelo znatna ulaganja

Mate Rimac o novom Bugatti Tourbillonu

 Hrvoje Tomić

Godine 2019. tadašnji predsjednik Bugattija Stephan Winkelmann objavio je da je tvrtka završila s lovom na brzinske rekorde. Testni vozač Bugattija Andy Wallace tada je probio granicu od 300 milja na sat i pojurio 490,5 km/h u Chironu Super Sport 300+ te je Winklemann tada odlučio da je bilo dosta postavljanja rekorda.

image

Stephan Winkelmann

Lamborghini

“Naš je cilj bio biti prvi proizvođač ikada koji će dosegnuti magičnu granicu od 300 milja na sat. Sada smo to postigli”, rekao je tada. “Dokazali smo nekoliko puta da proizvodimo najbrže automobile na svijetu. U budućnosti ćemo se fokusirati na druga područja.”

Pet godina kasnije, njegov nasljednik misli da je ponovo došlo vrijeme za rekorde. Mate Rimac preuzeo je kormilo Bugattija 2021. i ima drugačiju ideju o smjeru i prioritetima za Bugatti. A sada je tu i Bugatti Tourbillon, automobil opremljen zapanjujućim hibridnim sustavom koji kombinira novi 8,3-litreni V16 s tri elektromotora za ukupnih 1800 KS.

image

Mate Rimac o novom Bugatti Tourbillonu

Hrvoje Tomić

Na pitanje je li Bugatti završio s lovom na brzinske rekorde, Mate Rimac je u intervjuu za američku internetsku stranicu The Drive tijekom Monterey Car Weeka odgovorio: "Da prije. Sada više ne."

Tehnički direktor Bugatti Rimaca Emilio Scervo bio je nešto konkretniji oko ove teme. “Bugatti će u budućnosti za mene biti velika brzina. Mora imati bolju aerodinamiku, biti lakši, imati emocionalniji motor. Dakle, i dalje ćemo nastojati pomaknuti ovu barijeru na više”, rekao je Scervo.

image

Mate Rimac

Rimac se u intervjuu osvrnuo i na to da je svojedobno odbio preseliti tvrtku u Abu Dhabi što bi mu donijelo znatna ulaganja. “Pa, to je bilo prilično glupo, da budem iskren. Raditi ovo je super teško. I zašto sam si odlučio dodatno otežati i još više zakomplicirati život radeći to u Hrvatskoj. To sam radio iz domoljublja, ali sam si na kraju stostruko zagorčao život. Ali dobro, tu smo gdje jesmo. Možda bi sve išlo drugim putem da sam se preselio. Ne znate koliko je situacija na rubu smrti tvrtka imala, koliko sam se ja borio, koliko pitanja i problema oko egzistencijalnog preživljavanja. Jedva, jedva, jedva smo uspjeli. Jedva", bio je jasan Rimac.

image

Rimac Kampus

CROPIX

Iako se osjeća kao da je već dosta toga postigao, Rimac kaže da vodi unutarnju raspravu sa samim sobom, o dva puta koja vidi ispred sebe: “Jedan je nastaviti punim gasom. A drugi je kao, ‘učinio si dovoljno – hej, uspori malo‘”, kaže. “Za mene, može biti ili stopostotni gas ili nula, ne može biti nešto između. Ne možete imati normalan život i raditi ovo.”

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 00:06