insajderski izvještaj

Mercedes se preračunao, nitko ne želi AMG 63 s četiri cilindra, stoje po salonima, evo i objašnjenja

Super performanse nisu dostupne konstantno, sve radi savršeno samo kada je baterija dovoljno napunjena

Mercedes-AMG C 63

 Mercedes

Prije nekoliko dana objavili smo vijest kako Mercedes navodno namjerava vratiti V8 motor u top AMG izvedbu C-klase jer se kupcima nimalo ne sviđa plug-in verzija s 4 cilindra unatoč njenoj ogromnoj snazi. Sada nam iz Njemačke dolazi priča koja dodatno pojašnjava probleme u kojima se Mercedes našao nakon što je V8 u C-klasi zamijenio s najsnažnijim serijskim četverocilindrašem na svijetu u kombinaciji s električnim motorima. Naime, prema izvještajima portala MBpassionblog, autosaloni diljem Njemačke puni su neprodanih AMG C-klasa, a interes kupaca je gotovo nikakav.

Predstavljanjem novog Mercedes-AMG C 63 S E-Performance, Mercedes-Benz i slavni AMG po prvi su puta ugradili elektrificirani četverocilindrični pogon u top izvedbu C-klase. Unatoč tome što se radi o izuzetno snažnom pogonu sa 680 KS i 1020 Nm koji ima nestvarno snažan dvolitreni motor koji razvija 476 KS kupci su ostali prilično nezainteresirani. Nije pomogla ni ogromna količina nove tehnologije koja je ugrađena ua automobil kako bi ga učinila još zabavnijim u vožnji.

image

Mercedes-AMG C 63

Mercedes

Na papiru sve izgleda savršeno i ova C-klasa tu "jede konkurenciju". S tehničke strane, ovo je remek djelo AMG-a. Usporedimo li je s aktualnim BMW-om M3 Competition, najsnažnija C-klasa svih vremena ima čak 170 KS više, a do 100 km/h ubrza za 3,4 sekunde što je oko pola sekunde brže od BMW-a. Maksimalnih 280 km/h također nije nešto na što će se kupac požaliti.

U čemu je onda problem? Za početak, te performanse nisu dostupne konstantno, sve radi savršeno kada je baterija dovoljno napunjena. No kada se ona isprazni performanse postaju ograničene jer bi se baterija mogla pregrijati. Tu je i stvar emocija jer automobil je nešto tiši od prethodnika, a zvuk četverocilindričnog motora u kombinaciji s najboljim ispuhom nikako ne može biti ni približno dobar kao V8. Nadalje, automobil je postao i jako, jako težak, što nikako ne prilični sportskim modelima. Prethodnik je ima prihvatljivih 1690 kg, a aktualni model ima više od dvije tone.

Njemački portal MBpassionblog tvrdi da već ima povratne informacije od nekoliko prodavatelja Mercedesa iz raznih krajeva Njemačke prema kojima je potražnja za C 63 S E-Performance modelom trenutno blizu - nikakve. Mercedes-Benz trenutno radi na prilagođavanju V8 motora budućem Euro 7 standardu i moguće je da će se on trijumfalno vratiti u C-klasu, jer s današnjim "oružjem" Mercedes se nikako ne može boriti protiv M3.

Primjer ovog auta dobra je pouka proizvođačima da ne kupci ne gledaju samo na konjske snage i da u segmentu skupih sportskih automobila elektrifikacija još uvijek nije dobrodošla kod većine kupaca. Pogotovo ako imaju alternativu. Nadamo se da će novu E-klasu poštedjeti 4-cilindarskog hibridnog pogona i ugraditi V8...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 11:38