FOTO, VIDEO

MUSTANG POSTAO ELEKTRIČNI SUV: Ford je noćas predstavio svog električara sa zvučnim imenom i dometom do 483 kilometara! Cijena 44 tisuće dolara...

 
 Ford

Ford je noćas na salonu u Los Angelesu prikazao dugoočekivani električni Mustang u SUV izdanju! Da, dobro ste pročitali – ime Mustang odsad će, osim na sportskoj ikoni, biti i na SUV modelu s električnog pogona. Punog naziva Mustang Mach-E, ovaj električar već se može naručiti, a prve isporuke trebale bi biti početkom iduće godine.

Foto: Ford

Krenimo redom – nudit će se pet različitih verzija, a ponudu otvara izvedba Select koja kreće od 43.895 dolara. Budući da se u SAD-u nude i poticaji do 7500 dolara, ukupna cijena mogla bi se dodatno sniziti što bi moglo biti primamljivo većem broju potencijalnih kupaca. Spomenuta izvedba dolazi sa stražnjim pogonom ili pogonom na sve kotače, a uz bateriju od 75,7 kWh tu je i elektro motor snage 259 KS. Izvedba sa stražnjim pogonom ima 414 Nm okretnog momenta, dok izvedba s pogonom na sve kotače ima 565 Nm okretnog momenta. Naravno, mnoge će zanimati i doseg koji iznosi oko 370 kilometara prema WLTP-u.

Slijedi izvedba Mach-E Premium koja starta na 50,600 dolara, a u ponudi će biti „standardna” i izvedba s većim dosegom koja ima bateriju kapaciteta 98.9 kWh. Spomenuta izvedba broji 286 KS i s jednim punjenjem prelazi do 483 km.

Mach-E California Route 1 u principu je također verzija s povećanim dosegom i stražnjim pogonom, dok Mach-E First Edition uz povećani doseg nudi i pogon na sve kotače. Za one najzahtjevnije tu je Mach-E GT koji kreće od 60,500 dolara, a koji ispod poklopca skriva 465 KS i do stotke juri za nešto više od 3 sekunde!

Na punjaču od 150 kW punjenje od 10 do 80 posto traje oko 38 minuta, tvrde u Fordu.

Što se tiče samog dizajna, na prednjem dijelu se ističu LED svjetla i očekivana zatvorena prednja maska, kao i logo Mustanga (što mnogi već sada zamjeraju Fordu). Stražnji kraj još je moderniji, a dodatno je to naglašeno coupeovskom linijom krova koju čini se sada koriste gotovo svi proizvođači crossovera. Još jedan zanimljiv element su skrivene kvake za vrata. Naime, klasične kvake sada mijenjaju prekidači sa senzorima. Svakako puno elegantnija i atraktivnija varijanta, no ostaje za vidjeti kakvom će se pokazati u svakodnevnoj upotrebi.

Unutrašnjost je, u skladu s pogonom – iznimno moderna. Ispred vozala se nalazi 10,2-inčni digitalni kokpit, dok središnjim dijelom dominira 15,5-inčni zaslon novog SYNC infotainment sustava. Dojam upotpunjuju prošireni otvori za ventilaciju, moderna ručica mjenjača kao i bežični punjač za mobitel. Opcijski se nudi i Bang & Olufsen glazbeni sustav s 10 zvučnika, panoramski krov te ambijentalno osvjetljenje. Mislilo se i na praktičnost, pa tako broji 821 litara, odnosno 1688 litara kada se preklope stražnja sjedala. Nadalje, tu je i dodatni prostor na prednjem dijelu u koji stane još 136 litara, pa problema sa prtljagom neće imati niti oni najzahtjevniji.

Iako se automobil već sada može naručiti uz depozit od 500 dolara, prve isporuke ipak neće tako skoro, pa se spominje sredina 2020. godine, dok će osnovna verzija Select i najjača GT na tržište tek 2021. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 22:09