Prije dvije godine BMW je prvi puta u svojoj povijesti predstavio M3 u karavanskoj izvedbi. M3 Touring očito je pronašao velik broj kupaca jer sada BMW povećava ponudu novim, moćnijim modelom M3 CS Touring.
Oznaka CS do sada je bila rezervirana za M2, limuzinski M3, M4 i M5, a sada po prvi put u povijesti i Touring model dobiva veću snagu, bolji ovjes, poboljšanu aerodinamiku i manju masu. Sve su to karakteristike koje tradicionalno dolaze uz oznaku CS.
Nakon nedavnog redizajna S58 trolitreni biturbo redni motor sa šest cilindra već proizvodi 530 KS u normalnom M3 Touringu. Zahvaljujući povećanju maksimalnog tlaka prednabijanja na 2,1 bar i modificiranoj elektronici motora, M3 CS Touring sada razvija 550 KS pri 6250 o/min. Maksimalni okretni moment ostaje isti i iznosi 650 Nm između 2750 i 5950 o/min.
Novi CS od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekunde, jednu desetinku brže od M3 Touringa. Ipak, razlika od 0-200 km/h je osjetno veća i tu M3 CS Touring već ima 0,7 sekundi prednosti (11,7 u odnosu na 12,4 sekundi). Najveća brzina je 300 km/h, 20 km/h više nego što je moguće s konvencionalnim M3 Touringom s opcijskim M Drivers Packageom.
Kako bi se smanjila masa na M3 CS Touringu su poklopac motora, mnogo agresivniji prednji spliter, prednji otvori za zrak, kućišta vanjskih retrovizora i stražnji difuzor izrađeni su od polimera ojačanog karbonskim vlaknima (CFRP). U unutrašnjosti posebno dizajnirana karbonska školjkasta sjedala, poluge mjenjača na upravljaču i nova središnja konzola od karbona dodatno smanjuju masu. Sve u svemu, CS je izgubio 15 kilograma u odnosu na standardni model, no još uvijek teži povećih 1920 kilograma s vozačem i tekućinama.
Daljnje dorade za bolje ponašanje u vožnji su prilagođeni adaptivni amortizeri, modificiran sustav upravljanja i poboljšane kočnice. Modificirana na je i elektronska kontrola stabilnosti. U seriji M3 CS Touring dolazi s posebno dizajniranim kotačima od 19 inča sprijeda i 20 inča straga, u zlatno brončanoj ili mat crnoj boji. Na njima su gume dimenzija 275/35 ZR19 i 285/30 ZR20.
Izvana možete prepoznati CS Touring po već spomenutim karbonskim dijelovima, crveno uokvirenim "CS bubrezima", krovnom spojleru koji je također uokviren crvenom bojom i žutim dnevnim LED svjetlima. Među dostupnim bojama su British Racing Green, Laguna Seca Blue (na slikama), Frozen Solid White i Sapphire Black. Iznutra CS ima crno-crvenu shemu boja.
Cijena za Hrvatsku oš nisu objavljene, no novi M3 CS Touring u Njemačkoj košta od 152.900 eura. To znači da je skuplji od običnog M3 Touringa za čak 46.600 eura, ali i 7100 eura jeftiniji od M4 CS-a. Lansiranje na tržište uslijedit će u ožujku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....