
Automobili od 10.000 eura još uvijek postoje na svijetu, i tu ne mislimo na Kinu ili Indiju, već inače skupi Japan. U Japanu Toyota prodaje vrlo jeftinu Corollu. Izgleda drugačije od globalno dostupnog modela jer se temelji na prethodnoj generaciji modela.
Toyota ovu generaciju prodaje od 2012. godine, što automobilu daje neobično dug životni ciklus od 13 godina.
Uz nju u ponudi u Japanu je i aktualna naprednija i skuplja verzija. Recept zadržavanja stare generacije i prodavanja nje uz aktualnu nije ništa novo, a još se dobro sjećamo da su to ranije radili proizvođači i kod nas.
Na primjer, Škoda je uz novu generaciju tada nudila i staru Octaviu Classic, a Renault stare izvedbe Clia II.
Model koji se nudi kao Corolla Axio limuzina i Corolla Fielder karavan, izaći će iz proizvodnje krajem listopada 2025., prema najavi koju je jučer objavila Toyota Japan. Također dostupna u namjenskoj verziji za autoškole, ovaj jeftina limuzina košta 1.639.600 jena za osnovnu verziju s ručnim mjenjačem. Preračunato, to je samo 10360 eura! Čak i u najskupljoj varijanti s pogonom na sve kotače i automatskim CVT mjenjačem auto je još uvijek jeftiniji od bilo čega što možemo kupiti u Europi jer košta (preračunato) oko 12.100 eura. Praktični karavan Fielder nešto je skuplji, s početnom cijenom od 1.786.400 jena (oko 11.150 eura).
Za usporedbu, najjeftiniji automobil u Hrvatskoj je trenutno osnovna Dacia Sandero koja košta 14.900 eura, a ni u ostatku zapadne Europe ne možete pronaći praktično gotovo ništa što je jeftinije od 13.000 eura. Najjeftinija Corolla u Hrvatskoj je aktualna generacija limuzinske verzije Sedan koja u kombinaciji s 1,5-litrenim benzinskim motorom, ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače košta od 21.689 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....