NOVE ALIJANSE

Nissan i Toyota osnivaju konzorcij za zaštitu povezanih automobila od kibernetičkih napada

Konzorcij će izvući nedostatke u automobilskom softveru i ažurirati ih, a kompanije će provjeravati ima li softver sigurnosne rupe
Grupa od 90 tvrtki potražit će softverske ranjivosti u povezanim automobilima
 Profimedia

Konzorcij koji između 90 japanskih kompanija uključuje i Toyotu i Nissan osnovan je zbog zaštite povezanih automobila od kibernetičkih napada. U njemu su i tehnološki divovi poput Microsoft Japana, Trend Micra, NTT Communicationsa i Panasonica.

Tehnološke kompanije za zadatak će imati provjeriti sigurnosne nedostatke u automobilskim softverima i razmjenjivati informacije, kako bi spriječile kibernetičke napade koji za cilj imaju krađu podataka.

Partnerstvo će izvući nedostatke u automobilskom softveru i ažurirati ih jednom tjedno. Kompanije će tada provjeriti ima li korišteni softver neke sigurnosne rupe, a članovi konzorcije dobit će ‘primjere metoda hakiranja o kojima se izvještava u cijelom svijetu‘.

image
Toyota Concept I
Toyota

Nikkei Asia navodi kako kompanije koje posluju u automobilskom sektoru troše između 200 i 300 milijuna jena (1,8 do 2,7 milijuna dolara) godišnje za poslove istraživanje softvera. Zbog ovog je konzorcij važan za manje kompanije i trebao bi poboljšati pouzdanost svih japanskih automobila.

Ekonomska komisija UN-a je za Europu usvojila smjernice kojima se od proizvođača automobila zahtijeva da poštuju određene parametre tijekom proizvodnje povezanih automobila. Japanska vlada također zahtijeva od lokalnih proizvođača da se pridržavaju ovih UN-ovih smjernica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
31. ožujak 2025 18:03