novitet

Nissan je predstavio poslasticu koju u Europi nećemo dočekati. Razlog: previše zagađuje i prebučan je

Ovaj model se u Europi neće prodavati zbog toga što ne može zadovoljiti propise o emisijama ispušnih plinova i dozvoljenoj buci

Nissan Z Nismo

 Nissan

Nissan 370 Z bio je posljednji "Z model" japanskog proizvođača koji se prodavao na europskom tržištu. Zato mnogi Europljani ni ne znaju da je ovaj sportski auto prošle godine dobio nasljednika nazvanog jednostavno Nissan Z.

U Europi se neće prodavati zbog toga što ne može zadovoljiti stroge propise o emisijama ispušnih plinova i maksimalnoj dozvoljenoj buci. Velika šteta, jer Z je atraktivan, sirov i jako brz sportski auto, a sada je dobio još zanimljiviju Nismo verziju koja donosi više snage i zabave u vožnji.

image

Nissan Z Nismo

Nissan

Automobil pokreće trolitreni V6 motor s dva turbopunjača, koji je dorađen i sada umjesto 400 KS razvija 420 KS. Maksimalni okretni moment je porastao na 420 Nm i dostupan je između 2.000 o/min do 5.200 o/min za odličnu "elastičnost" prilikom ubrzanja.

Snaga se prenosi putem 9-stupanjskog automatskog mjenjača kojeg je doradio Nismo, a dodani su i lagani Nismo kotači od 19 inča na kojima su Dunlop SP Sport Maxx GT600 gume, iste kakve se koriste na GT-R-u samo što ovdje imaju dimenzije 285/35 straga.

image

Nissan Z Nismo

Nissan

Nissan se potrudio da bi se veća snaga mogla i bolje iskoristiti. Karoserija je blago modificirana da bi se poboljšalo hlađenje i prianjanje na podlogu. Auto je dobio novu prednju masku, odbojnik, veći stražnji spojler i mnogo drugih sofisticiranih aerodinamičkih detalja. Zbog toga je osjetno povećana potisna sila, no o kakvom se povećanju radi, Nissan nije otkrio.

Prerađeni su i ovjes te kočnice. Nismo je dobio nove stabilizatore, amortizere i tvrđe opruge. Šasija je ukrućena kako bi se bolje nosila s naporima na trkaćoj stazi. Nissan tvrdi da napravljene modifikacije čine Z Nismo 2,5 posto krućim.

image

Nissan Z Nismo

Nissan

Kočenje je poboljšano s novim prednjim diskovima od 381 mm i stražnjim od 351 mm. Automobil je dobio i Sport+ način vožnje namijenjen prvenstveno za jurnjavu po trkaćoj stazi. Unutrašnjost je opremljena školjkastim Recaro sjedalima, a tu je i mnogo specifičnih Nismo ukrasa.

image

Nissan Z Nismo

Nissan

Cijene za novi model još nisu objavljene, no spomenimo da "normalni" Z u SAD-u košta od 40.990 dolara, odnosno od 37.341 eura. Nešto o ćemu mi u Europi možemo samo sanjati jer kod nas otprilike toliko košta solidno opremljeni Golf TDi sa 150 KS.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 10:53