
Izgleda da nakon dobre dvije godine, Mercedes konačno završava mučnu priču oko neuspjeha aktualnog AMG C 63 S E-Performance i izbacuje nepopularni sportski model iz ponude s nadolazećim redizajnom C-klase. Novi AMG C 53 4Matic+ s rednim šesterocilindričnim motorom u početku će biti zamjena, javlja dobro obaviješteni portal MBPassion.de. AMG C 43 također će vjerojatno postati žrtva promjene strategije.
Kada je AMG predstavio svoj novi C 63 u rujnu 2022. godine, negodovanje je bilo ogromno, i to ne samo među obožavateljima kultnog modela srednje klase. Tvrtka sa sjedištem u Affalterbachu zamijenila je voljeni V8 s dvolitrenim četverocilindrašem. Činjenica da postiže snagu sustava od 680 KS i 1.020 Nm s plug-in hibridnim pogonom, električnim turbopunjačem i drugim tehničkim inovacijama očito je bila potpuno nebitna obožavateljima i kupcima do danas.
Iako su stručnjaci u mnogim testovima potvrdili izvanredna svojstva automobila, C 63 sa četiri cilindra nije se nikako prodavao. Mercedes ne objavljuje podatke o prodaji pojedinih modela, no ni ne trebaju nam da bismo shvatili da je model doživio apsolutni tržišni fijasko.
Ako je za vjerovati ovom izvješću, sada odgovorni u Mercedesu shvaćaju da je "voda došla do grla" i konačno reagiraju. A osim C 63, na listi na odstrel bi se trebao naći i njegov SUV brat, GLC 63. No, ovaj korak ne znači povratak V8 motora za kojim su obožavatelji toliko žalili. Umjesto toga auto će korist 3-litreni redni šestocilindrični blagi hibrid iz AMG CLE 53. Koliko će on biti snažan još nije jasno, no u CLE-u proizvodi 449 KS i 560 Nm. Dodatna podrška dolazi od starter generatora s do 23 KS i 205 Nm.
Prema izvješću, aktualni C 43 s četverocilindričnim blagim hibridom (408+14 KS) također se uklanja izu ponude. Čini se da je AMG eksperiment s četverocilindričnim motorima u segmentu srednje klase neslavno propao.
Iako su posljednje dvije godine branili svoj C 63 svim snagama i oštro demantirali sve glasine o ukidanju, čini se da je u konačnici pritisak na odgovorne iz Mercedesa postao prevelik. Budući da kupci nisu htjeli novi model s četiri cilindra u gomilama su migrirali prema BMW-u M3, a konkurent je zbog toga profitirao. Šesterocilindraš bi nedvojbeno trebao poboljšati doživljaj, no ne vraća omiljen zvuk i vibracije legendarnog 4-litrenog V8.
Iz Mercedesa ovog puta nisu demantirali glasine već su odbili komentirati na upit iz portala Motor1.
Komentari
0