Laureat

Ovo je svjetski automobil 2025. godine: Izmakla mu je je pobjeda u Europi, no sada je trijumfirao globalno

Osim u glavne nagrade, dodijeljene su i nagrade u drugim kategorijama, a dominirali su električni automobili

Kia EV3

 Kia

Kia nastavlja dominirati na izboru Svjetskog automobila godine. Nakon što je prošle godine trijumfirao veliki SUV EV9, ove je slavio osnovni Kijin električni model, kompaktni SUV EV3. Nagrada je dodijeljena uoči Međunarodnog salona automobila u New Yorku.

image

KIA Ev3

KIA

Dobitnike nagrade World Car Awards birao je 96-člani žiri međunarodnih automobilskih novinara, a električna Kia uspjela se izboriti između 52 kandidata te u finalu nadmašiti BMW X3 i Hyundai Inster. Početkom ove godine, Kia EV3 je osvojila drugo mjesto na europskom izboru auta godine iza Renaulta 5.

image

Hyundai Inster

Osim u glavne nagrade, dodijeljene su i nagrade u drugim kategorijama, a dominirali su električni automobili. Hyundai Inster je proglašen za "Svjetsko električno vozilo", Volvo EX90 je postao "Svjetski luksuzni automobil", a hibridni Porsche 911 GTS ove je godine "Svjetski sportski automobil".

image

BYD Seagull

BYD

BYD Seagull, koji će se na nekim europskim tržištima zvati Dolphin Surf je "Svjetski je urbani automobil godine". Naposljetku, Volkswagen ID Buzz svojim je retro dizajnom osvojio titulu Svjetskog automobilskog dizajna godine".

image

Porsche 911 GTS

Porsche Media

Da bi ispunio uvjete za nominaciju za Svjetski auto godine, automobil mora biti proizveden u najmanje 10.000 primjeraka u godinu dana, njihova cijena mora biti niža od razine luksuznih automobila na njihovim glavnim tržištima i mora biti ponuđen na prodaju na najmanje dva glavna tržišta (Kina, Europa, Indija, Japan, Koreja, Latinska Amerika, SAD) na najmanje dva različita kontinenta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
21. travanj 2025 12:37