U IŠČEKIVANJU

Porsche planira elektrificirati 911 GT2 RS: ‘Budući model bit će hibridna raketa od 710 KS‘

Izvješće sugerira da će novi pogon biti mild hibrid, a ne plug-in hibrid kao što su Ferrari SF90 i McLaren Artura

2018. Porsche 911 GT2 RS

 Porsche

Porsche planira "uskrsnuti" GT2 RS koristeći električnu tehnologiju razvijenu za 919 Hybrid koji je posljednji put osvojio Le Mans 2017. godine i novi 963 LMDh koji će se koristiti ove godine, prema novom izvješću.

GT2 RS je oduvijek bio najluđi automobil u liniji 911, a posljednji je imao 700 KS. Ali izvor iz Autocara tvrdi da će sljedeći model, koji bi trebao biti predstavljen 2026., biti "najluđi dosad zahvaljujući elektrificiranom pogonskom sklopu koji može proizvesti više od 710 KS".

image

2018. Porsche 911 GT2 RS

Porsche

Izvješće sugerira da će novi pogon biti blagi hibrid, a ne plug-in hibrid kao što su Ferrari SF90, McLaren Artura, te Cayenne i Panamera iz Porscheove vlastite linije.

To je povezano s prethodnim komentarima izvršnog direktora Porschea Olivera Blumea, koji je rekao da kada 911 dobije hibridni model, on neće biti plug-in hibrid.

image

2018. Porsche 911 GT2 RS

Porsche

To bi Porscheu omogućilo ugradnju manjeg paketa baterija kako bi smanjio težinu i probleme s pakiranjem na najmanju moguću mjeru, dok bi i dalje pomogao u ispunjavanju strožih propisa o emisijama. Očekuje se da će električni motor biti integriran u mjenjač, a baterija će također biti postavljena straga što će dovesti do raspodjele težine 39:61 sprijeda i straga.

Tvrdi se da se Porsche odlučio za jednostavniji električni sustav od 400 volti kako bi uštedio na težini, i dok će RS moći pokriti kratke udaljenosti na električnu energiju poput Chevroletove nove Corvette E-Ray, fokus je na dodavanju performansi bez dodavanja previše mase.

image

2018. Porsche 911 GT2 RS

Porsche

Ta ciljana težina, navedena ravnoteža težine prema stražnjoj strani i navodno Porscheovo postavljanje elektromotora unutar mjenjača govore nam da će GT2 zadržati raspored pogona na stražnje kotače. To je dugo bila jedna od ključnih razlika između njega i Turba na kojem se temelji.

image

2018. Porsche 911 GT2 RS

Porsche

Ali što je s onom drugom velikom razlikom, ručnim mjenjačem? Nedavno ga je GT2 imao, a Turbo nije. Autocar kaže da bi se odluka o tome hoće li se GT2 nastaviti nuditi samo s ručnim mjenjačem mogla svesti na to može li mjenjač podnijeti 250 Nm više okretnog momenta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 16:27