AUTO KLUB U MILANU

Potrošnja na kapaljku: Vozili smo hibridni Nissan Juke s potpisom Renaulta

Na semaforu kreće u potpunoj tišini, a do 55 km/h može voziti isključivo na struju
 Nissan

Do kraja iduće godine Nissanova gama putničkih automobila bit će u potpunosti elektrificirana. Uz hibridni X-Trail, prelazak na struju zaokružit će potpuno nova i potpuno električna Micra.

No, prije njih, 'zeleno odijelo' navukao je i crossover Juke za čijim smo upravljačem upravo napravili prve kilometre.

Hibridna transformacija Jukea prošla je glatko. Uz vlastite resurse, Japanci su konzumirali sve blagodati partnerstva s Renaultom, konkretno njihove E-Tech tehnologije.

Grubo rečeno, Juke je Nissanova verzija hibridnog Captura. Naravno, uz određene preinake.

image
Nissan

S Renaultovih polica Japanci su uzeli 15 kW snažan elektropokretač, bateriju kapaciteta 1,2 kWh sa sustavom vodenog hlađenja i mjenjač bez spojke dok četverocilindarskom 1,6-litrenom benzincu snage 94 KS i 148 Nm okretnog momenta pomaže Nissanov električni motor s 49 KS i 205 Nm.

Ukupna snaga iznosi 143 KS.

image
Nissan

Za razliku od Captura, Juke je opremljen s naprednim sustavom e-Pedal koji omogućuje kontrolu ubrzavanja i usporavanja samo uz pomoć papučice gasa.

Zahvaljujući njemu, 50-tak kilometara dugu dionicu iz centra Milana do jezera Como odradili smo gotovo bez dodira papučice za kočenje.

image
Nissan

Hibridni Juke na semaforu kreće u potpunoj tišini i do 55 km/h može voziti isključivo na struju.

Za razliku od standardnih hibrida, pogonski sklop Jukea preferira vožnju struju s minimalnim paljenjem i gašenjem motora, a pomoću prekidača moguće je potpuno isključiti benzinski motor... Ukoliko je baterija dovoljno puna.

image
Nissan

U načinu rada Normal (dostupni Eco i Sport), testnu vožnju završili smo s potrošnjom od pet litara. To znači da uz 25 posto više snage, hibridni Juke troši oko 30 posto manje u odnosu na aktualni benzinski model.

image
Nissan

Priča se mijenja u načinu rada Sport kada se pojačava odaziv na gas, upravljač postaje čvršći, a regenerativnim kočenjem prikuplja se veća količina električne energije za brža ubrzanja.

S mjesta do stotke stiže za deset sekundi, no tada i potrošnja raste na 7,5 litara.

image
Neven Cesar

Iako na prvi pogled Juke Hybrid izgleda poput standardnog, vizualne razlike ipak postoje.

Suptilne novotarije poput dorađenog loga, novih 17-inčnih aluminijskih naplataka, oznaka 'Hybrid' na vratima i prtljažniku te izmjenjenih detalja na 7-inčnom instrument zaslonu jedine su vrijedne spomena.

image
Nissan

Prostor za putnike straga ostao je isti, no zbog smještaja baterije smanjen je kapacitet prtljažnika za 68 na 354 litara. Preklapanjem stražnjih sjedala, obujam raste na 1237 litara.

image
Nissan

Nissan Juke Hybrid u Hrvatsku stiže u rujnu, a cijene će biti objavljene uskoro...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 21:30