NOVI FURGON

RENAULT TRAFIC Osvježen izgled i brojna poboljšanja

Osvježen izgled daje Traficu robustan i dinamičan karakter, dok je kabina osmišljena poput ureda

Renault je obnovio svoj gospodarski model Trafic koji je u samom vrhu po prodaji na europskom tržištu lakih gospodarskih vozila još od 1998. godine. Osvježen izgled daje Traficu istovremeno robustan i dinamičan karakter, a dizajnerske izmjene obuhvaćaju prednji kraj s novim stilskim identitetom marke. Vjetrobran je sada snažnije nakošen i jasnije razdvaja kabinu od poklopca motora. S druge strane u unutrašnjosti se radilo još više, a promjene su radikalne. Zamišljena je da bude praktična i komforna s elementima i kvalitetom iz osobnih automobila i sa četrnaest rješenja za spremanje predmeta ukupnog obujma od 90 litara kojima se svakodnevno služe poslovni korisnici.

Osuvremenjen kokpit s multimedijskim sustavom i komandama klimatizacijskog uređaja podsjeća na one u osobnim vozilima i u skladu je s drugim Renaultovim modelima. Kabina je sada zamišljena gotovo kao ured na kotačima zahvaljujući novom nosaču za mobitele i tablet-računala. Predviđen je i prostor za prenosivo računalo i držač dokumenata veličine A4 koji se može izvaditi, a sve to ne bi li se pojednostavio život poslovnim korisnicima. Novi Trafic nudi na izbor dvije duljine i dvije visine - te platformsku izvedbu, izvedbu s produljenom kabinom i minibus, odnosno ukupno 270 kombinacija. Nosivost dostavnih inačica kreće se u rasponu od 5,2 do 8,6 m3. Novi je Trafic 210 mm dulji od Trafica II što mu daje ukupni iskoristivi obujam od 200 litara (inačica H1) ili 300 litara (H2). Iskoristivi obujam još su povećali kockasti oblici unutrašnjosti i vrlo malen nagib bočnih stranica. U inačicu L1 stanu tri europalete ili jedanaest gips-kartonskih ploča BA13. Tovarni je prostor sada još praktičniji s najvećim korisnim duljinama (do 4,15 m u inačici L2).

Zahvaljujući dvama vratašcima, novi je Trafic jedini furgon u svojem razredu koji može prevoziti predmete duge do 3,75 m (inačica L1) ili 4,15 m (inačica L2) sa zatvorenim stražnjim vratima. Jedna se vratašca nalaze na dnu pregrade i povećavaju najveću korisnu duljinu za 41 cm, a druga, ispod suvozačeva sjedala, dodatno je produljuju za 80 cm. Otvor iza vratašca visok je 228 mm i širok 510 mm. Dorađeni motori prilagođeni su potrebama poslovnih korisnika pa spajaju štedljivu potrošnju i dobre performanse. Dva motora (dCi 90 i dCi 115) s jednim turbopunjačem u prosjeku štede litru goriva na 100 km u usporedbi s motorima za Trafic II. Motori s tehnologijom Twin Turbo (Energy dCi 120 i Energy dCi 140) snažniji su, bržeg odziva i štedljiviji, a potrošnja goriva pada im ispod granice od 6 l/100 km. Vrlo su živahni i odlično kreću iz mjesta, čak i s teškim teretima. Motori su u skladu s normom Euro5 no konstruirani su i da zadovolje normu Euro6.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 14:47