
Dizelaši su već neko vrijeme pod snažnim udarom kako kritičara i ekologa, tako i zakona kojima ih se želi izbaciti iz velikih gradova, no u BMW-u ne vjeruju kako će njihovi dizelski strojevi tako brzo "izumrijeti". Iako im je razvoj trenutno usmjeren na nove benzinske ali i hibridne verzije (novi BMW Serije 3 dolazit će i u hibridnom izdanju), Klaus Froehlich iz upravnog odbora BMW-a na pariškom je sajmu u razgovoru za GoAuto izjavio kako su oni i dalje odlučni u ideji da nastave razvijati i koristiti dizelaše. Pritom je naglasio kako BMW ima "više manje najbolje dizelaše na tržištu", i kako podaci govore kako njihovi dizelaši imaju najniže emisije štetnih plinova.
.jpeg)
I dok je budućnost četverocilindraša i dalje "sigurna", motori s vrha ponude, poput rednog šestaka s 4 turbopunjača iz modela M550d xDrive suočeni su s neizvjesnijom sudbinom, pa tako čak i Froehlich priznaje kako će biti sve teže takve motore prilagoditi sve strožim normama. Uz to, tržište za takve modele je prilično malo u odnosu na ukupnu prodaju, pa značajna investiranja i razvoj zapravo ne predstavljaju racionalnu odluku. Budući da se spomenuti motor trenutno nudi u kombinaciji s jednim, dva, tri ili čak četiri turbopunjača, Froehlich je za kraj dodao kako će se za početak vjerojatno smanjiti broj opcija...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....