AKTUALNO

U RAZVOJ VOLKSWAGENA GOLFA 8 uloženo je 1,8 milijardi eura, a proizvodnja kreće u ljeto iduće godine

Na nedavnom samitu dobavljača VW-a u Wolfsburgu objavljeno je kako potpuno novi Golf 8 u proizvodnju kreće u ljeto iduće godine, a cijeli project će stajati 1,8 milijardi eura. Kad se pojavi na cestama krajem iduće godine, novi Golf imat će prepoznatljiv vanjski izgled, ali i hibridni pogon te dosad neviđenu, potpuno digitaliziranu unutrašnjost
 render Quattroruote

VW

Buduća, osma generacija Golfa zadržat će prepoznatljiv osnovni oblik karoserije s petera vrata, dakako u znatno svježijem izdanju nego do sada, no revolucionarnih dizajnerskih poteza izvana tu - sasvim očekivano - neće biti. No, sve ostalo, prema dosad dostupnim informacijama, moglo bi biti doista revolucionarno.

render Quattroruote

Automobil bismo u konačnom produkcijskom obliku, doduše, trebali pričekati do idućeg Frankfurta, dakle do jeseni 2019. godine, no neke su osnovne smjernice već poznate. Što se tiče vanjskih dimenzija, posebno dužine, one se navodno ne bi trebale posebno razlikovati od sadašnjih jer će novi model koristiti poznatu MQB platformu, ali valja očekivati nešto drukčije proporcije, s dužim poklopcem motora i širim stražnjim dijelom vozila. Velike promjene, međutim, kupce očekuju u unutrašnjosti, jer će putnička kabina navodno biti sasvim digitalizirana.

render Quattroruote

Neke najave pritom idu toliko daleko da se spominje kako će uz dosad neviđenu razinu digitalizacije jedini “analogni” element ostati - upravljač. Što to točno znači, tek ćemo vidjeti, ali moramo priznati da zvuči revolucionarno. Ponuda motora uključivat će 1.0, 1.5 i 2.0 TSI benzince te 1.6 i 2.0 TDI dizelaše, ali i mild hibrid sa 48-voltnim električnim sustavom. Što se tiče vožnje bez vozača, prvi primjerci s razinom 3 (korak do potpuno autonomne vožnje) trebali bi se pojaviti tek s faceliftom, dakle 2022. ili 2023. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 04:10