ev muke

U SAD-u ima više javnih punionica nego ikad, ali to još uvijek nije dovoljno i često su u kvaru

Vlasnici električnih vozila na tržištima s velikim prometom otkrivaju da je infrastruktura za punjenje neadekvatna i da ima problema

Punjenje električnog automobila

 Profimedia

Unatoč činjenici da u SAD-u postoji više javnih punionica nego ikad, nedavni porast prodaje električnih vozila znači da to još uvijek nije dovoljno. To je prema nedavno objavljenoj studiji o javnom punjenju električnih vozila u SAD-u koju je proveo J.D. Power.

Vlasnici električnih vozila na tržištima s velikim prometom kao što su Kalifornija, Teksas i Washington otkrivaju da je infrastruktura za punjenje neadekvatna i da često ima problema s pouzdanošću.

image

Electrify America

Web Screenshot

“Javno punjenje i dalje predstavlja izazov za sveukupno usvajanje električnih vozila, kao i za trenutne vlasnike električnih vozila”, rekao je Brent Gruber, izvršni direktor globalne automobilske industrije u J.D. Poweru. "Ne samo da je dostupnost javnog punjenja još uvijek prepreka, već se vlasnici električnih vozila i dalje suočavaju s opremom stanica za punjenje koja ne radi".

Kako tvrtke kao što su Tesla, Electrify America, ChargePoint i druge rastu, kupcima je sve lakše puniti. Doista, vlasnici električnih vozila rangirali su lakoću pronalaženja brzog punjača istosmjerne struje s ocjenom 724 od 1000, a lakoću pronalaženja punjača razine 2 s ocjenom 683 od 1000. Studija je međutim pokazala da jedan od svakih pet ispitanika nije punio svoje vozilo nakon što je pronašao stanicu za punjenje.

image

Distribucija punjača za električna vozila diljem EU

Web Screenshot

I samo zato što je lako pronaći stanicu, to ne znači da su vozači sretni. Vlasnici u Kaliforniji i pacifičkoj regiji, gdje živi većina vozača električnih vozila, imaju najviše punjača u zemlji. Ipak, vozači u sjevernoj središnjoj regiji, u državama poput Iowe, Kansasa, Minnesote, Missourija, Nebraske, Sjeverne Dakote i Južne Dakote, najzadovoljniji su dostupnošću stanica za punjenje.

“Program formule Nacionalne infrastrukture za električna vozila dovest će do značajnog rasta dostupnosti stanica za punjenje električnih vozila, ali samo dodavanje stanica nije rješenje”, rekao je Gruber. „Stanice treba dodati u područja gdje trenutno postoje praznine u prometnim rutama i u područjima visoke gustoće za ljude koji nemaju pristup kućnom punjenju, ali što je najvažnije, one moraju biti dizajnirane sa stvarima koje korisnici mogu raditi tijekom punjenja".

image

Teslin Supercharger

Tesla

Što se brendiranja tiče, čini se da su kupci Tesle i dalje najzadovoljniji svojim punjačima. Tesline punionice najbolje su rangirane u industriji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 04:16