TEHNOLOGIJA

Upoznajte kokpit budućnosti: Mercedes je pokazao 141 cm širok MBUX Hyperscreen iz modela EQS

Riječ je o najnaprednijem sustavu koji koristi umjetnu inteligenciju koji je Mercedes ikad izradio
MBUX Hyperscreen
 Mercedes

Prije tri godine upoznali smo aktualni Mercedes A-klase koji je stigao s inovativnim MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sučeljem koje je radikalno pojednostavilo korištenje multimedije. Do danas je MBUX našao mjesto u svim idućim modelima Mercedesa tako da trenutno na cestama vozi već 1,8 milijuna modela s tim sustavom.

S vremenom se za svaki novi model i modelsku godinu MBUX unaprjeđivao, a posljednju, najnapredniju iteraciju upoznali smo u novom modelu S-klase. Sada je Mercedes predstavio trenutni maksimum MBUX sučelja iz budućeg modela EQS, svojevrsne električne inačice S-klase pod nazivom MBUX Hyperscreen. Riječ je o zakrivljenom sučelju dijagonale 141 centimetara, a površina koju putnici mogu koristiti iznosi 2.432 cm2.

Riječ je o najnaprednijem sustavu koji koristi umjetnu inteligenciju koji je Mercedes ikad izradio, a koji koristi sustav 8 CPU jezgri i 24 GB radne memorije.

"MBUX Hyperscreen sučelje je istovremeno mozak i živčani sustav automobila”, rekao je na predstavljanju Sajjad Khan, član Upravnog odbora Mercedesa i dodao da "MBUX Hyperscreen sučelje kontinuirano upoznaje klijenta i pruža skrojene, prilagođene informacije i zabavu te uporabu, prije nego putnik treba bilo gdje kliknuti ili pomaknuti prstom.”

Gorden Wagener direktor dizajna Daimler Grupe je izjavio da su u Mercedesu “tehnologiju i dizajn spojili na fascinantan način koji kupcu nudi neviđenu jednostavnost upotrebe te da su time dostigli novu razinu kod MBUX sustava”.

Fizički, riječ je o površini koja je okružena plastičnim prednjim okvirom, a lakiran je detaljnim troslojnim procesom u "Silver Shadow” nijansi. Pritom integrirano ambijentalno osvjetljenje, ugrađeno u donji dio MBUX Hyperscreen sučelja pruža dojam kao da zaslon lebdi.

Mercedes-Benz je kod razvoja Hyperscreena proučio korištenje prve generacije MBUX sučelja te sva saznanja aplicirao u MBUX Hyperscreen. Većina izbora spada u kategorije navigacije, radija i telefonije, tako da je navigacija uvijek u sredini prikaza uz punu funkcionalnost.

Usto, Hyperscreen raspolaže s preko 20 dodatnih funkcija koje se automatski se nude na temelju učenja sustava umjetne inteligencije, a Mercedes je te module za sugestiju nazvao "Magic modules".

Model EQS Mercedes planira predstaviti u trećem kvartalu ove godine i navodno će raspolagati s dosegom do 700 kilometara s jednim punjenjem baterija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 08:34