ŠOKIRAT ĆEMO SVIJET

Uz pomoć Rimčeve tehnologije: Nasljednik Chirona je završen, premijera 2024.

Prilično je izvjesno da je za električne komponente novog Bugattija zadužen Rimac

Achim Anscheidt

 Bugatti

Bugatti je završio razvoj nasljednika najprestižnijeg hiperautomobila današnjice, Chirona. Preostalo je još “fino ugađanje” da bi automobil bio spreman za premijeru koja će se dogoditi iduće godine.

To je britanski Autocar otkrio Bugattijev direktor dizajna Achim Anscheidt koji odlazi u mirovinu nakon više od 20 godina.

Anscheidt je bio jedan od najvažnijih ljudi u tvrtki, čovjek koji je bio odgovoran za dizajn svih modernih Bugattija, od Veyrona do danas.

Iako se nikakvi detalji ne navode, čini se da je vrijeme ogromnog i jedinstvenog W16 motora prošlo. Iako postoje minimalne šanse da će on biti zadržan za nasljednika Chirona, mnogo je izglednije da će automobil koristiti mnogo manji motor, vjerojatno V8 kojem će pomagati električni motori.

Prilično je izvjesno da je za električne komponente zadužen Rimac. Sam Mate Rimac je još prošle godine jednom intervjuu najavio da će nasljednik Chirona “imati hibridni pogon u kombinaciji s potpuno ludim benzinskim motorom i da će šokirati svijet kad ga predstave”.

Nasljednik Chirona bi trebao biti nešto lakši automobil jer će koristiti osjetno lakšu šasiju u usporedbi s trenutnim Bugatti Mistralom. Otkriveno je i da bi se mjenjač auta trebao nalaziti između sjedala. To je otkrio Frank Heyl, čovjek je preuzeo funkciju direktora dizajna u tvrtki Bugatti-Rimac.

image

Bugatti s potpisom Achima Anscheidta

Bugatti

U razgovoru za Autocar on je izjavio: "Ako usporedite Bugatti Mistral s LaFerrarijem, to je zapravo prilično kompaktan automobil za ono što jest, s mjenjačem između sjedala, što je napravljeno zbog rasporeda mase... Ali s hibridnim pogonskim sklopom, imate dodatnu težinu baterija, tako da morate ponovno razmotriti arhitekturu cijelog automobila."

Heyl je najavio da će novi auto biti “nevjerojatan” i da će “oboriti ljude s nogu” kada je u pitanju "neočekivanost".

Potvrdio je i da unutrašnjost neće biti previše napadno futuristička i prepuna velikih ekrana. Auto će sigurno dobiti neku vrstu središnjeg infotainment ekrana, no pretpostavlja se da će se raditi o zaslonu kojeg je moguće sakriti.

Mnogo više detalja, kao i ime novog modela, ćemo saznati iduće godine kada stiže jedan od najočekivanijih automobila ovog desetljeća.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 11:00