
Volkswagen je na Shanghai Auto Showu predstavio tri elektrificirana konceptna automobila koji služe kao najava za buduće serijske modele. To su SUV-ovi ID. Evo i ID. Era te limuzinski ID.Aura, a svi modeli su razvijeni u Kini.
Volkswagen u bliskoj budućnosti namjerava predstaviti više od 30 novih modela u Kini, a među njima će biti 20 modela koji će imati imati potpuno električne pogone ili pogone s produljenim dometom (plug-in hibridi i range extender verzije). Osim toga, bit će opremljeni sustavima temeljenim na umjetnoj inteligenciji za visoko automatiziranu vožnju. I ova tri koncepta bi trebala dobiti serijske verzije i pridružiti se toj gomili noviteta.
Volkswagen je naglasio da su dizajn i tehnologija iza ovih najnovijih ID koncepata posebno skrojeni prema potrebama kineskih kupaca, s namjerom da ponude značajke specifične za najveće tržište na svijetu. Thomas Schafer, izvršni direktor marke Volkswagen, istaknuo je: "Tri konceptna vozila vidljiv su rezultat naše strategije ‘U Kini, za Kinu‘." U nastavku je primijetio da je cilj tvrtke ostati vodeći strani proizvođač automobila u Kini.
Što se tiče dizajna, novi koncepti nadovezuju se na ID.Code SUV koji je predstavljen prošle godine. Andreas Mindt, voditelj dizajna u VW-u, opisao ih je kao "polazišnu točku za VW-ov novi smjer dizajna u Kini".
Limuzinski auto ID. Aura je kreacija zajedničkog ulaganja FAW-Volkswagen. Ovaj model je potpuno električan i koristi platformu Compact Main Platform (CMP), koja je razvijena posebno za kinesko tržište. ID. Aura nimalo ne podsjeća na ID.7 Next ili ID.7 Vizzion koji su već dostupni u Kini. Umjesto toga ima oštro isklesan profil i elegantne LED trake pune širine i sprijeda i straga. Iznutra donosi vrhunsko sučelje nalik pametnom telefonu za infotainment sustav, uz humanoidnog pomoćnika pokretanog umjetnom inteligencijom kako bi iskustvo vožnje bilo malo više futurističko.
Konceptni ID.Evo je SUV iz zajedničkog ulaganja Volkswagen Anhui. Ovaj model je dizajniran za "mlade kupce koji vode računa o životnom stilu" i izgleda kao VW Tiguan iz budućnosti. Agresivna podijeljena LED prednja svjetla pružaju se prema boku auta, dok mišićava stražnja ramena vode do sportskog stražnjeg kraja. Serijski ID.Evo će biti napravljen na 800-voltnoj arhitekturi, imati potpuno električni pogon i nuditi široku lepezu digitalnih usluga.
Model ID. Era, nastao je iz zajedničkog ulaganja SAIC Volkswagen. Opisan je kao prostrani SUV s tri reda sjedala, a imat će pogonski sklop s produljenim dosegom. I njegov pomalo "kockasti" dizajn se jako razlikuje od dosadašnjih ID automobila. Volkswagen tvrdi da će serijska verzija nuditi impresivan doseg veći od 1000 km, pri čemu će 300 km moći prijeći samo na bateriju i još 700 km uz pomoć motora s unutarnjim izgaranjem.
Thomas Ulbrich, izvršni direktor Volkswagen China Technology Center, izjavio je da je cilj iz ovih koncepta razviti proizvodne modele u roku od 34 mjeseca. Naglasio je da će ubrzani vremenski okvir omogućiti Volkswagenu da predstavi "prave modele, pravom brzinom i s pravim partnerima u Kini".
Komentari
0