AKTUALNO

VOZILI SMO INFINITI Q50 Odabrao Sebastian Vettel

Japanski odgovor na BMW Serije 3 želi doprijeti do europskih kupaca brojnim kvalitetama

Nakon uspjeha na američkom i domaćem japanskom tržištu I nfiniti kreće u ozbiljniji pohod i na europske kupce rafiniranog ukusa i dubljeg džepa. Postavljena je nova rukovodeća garnitura europskog odjela tvrtke, uskoro dolazi i niz posve novih modela, a nazivi svih sadašnjih logičnije su postavljeni (Q je oznaka za limuzine, QX za SUV-ove). Sve je to snažno naglašavano u Barceloni, na prezentaciji posve novog modela Q50, sportske limuzine srednje klase, koja ulazi na teren BMW-a serije 3, Audija A4, Lexusa IS, Volva S60... Upravo je Infiniti Q50 prvi pravi konkretan korak u želji za osvajanjem opipljivijeg tržišnog udjela. M išićava, 4,79 metra dugačka i aerodinamična karoserija (0,26) ima lijepu dozu sportske osobnosti, s detaljima preuzetim s koncepata Etherea, Essence i Emerg-E.

I unutrašnjost već pri prvom kontaktu otkriva visoke ambicije, u prvom redu perfektnom izradom i prvorazrednim materijalima, među kojima se tek ponekoj tipki može prigovoriti jednostavnost u odnosu na hi-tech okruženje. Prisutan je blag osjećaj sportske zbijenosti, ali uz velik međuosovinski razmak od 2,85 metara mjesta ne nedostaje. Oprema je također slika i prilika vrhunske tehnologije, a svjetska novost je senzorsko zadržavanje putanje unutar vozne trake bez korekcije upravljačem, čak i u duljem, umjereno brzo prolazećem zavoju otvorene ceste. Tu su i fantastična prednja sjedala, vrhunska Bose glazba te dvostruki dodirni zaslon koji unutrašnjost čini pravim mobilnim uredom.

Hibridna izvedbu benzin-struja, ukupne snage 364 KS i 546 Nm, sa stražnjim ili 4x4 pogonom, zasad neće biti na raspolaganju na našem tržištu, pa će sav naglasak biti stavljen na četverocilindarski 2,2-litreni dizelaš sa 170 KS i 400 Nm, koji dolazi samo sa stražnjim pogonom te ručnim mjenjačem sa 6 ili izvrsnim automatskim sa 7 stupnjeva. Zapravo je riječ o dobro poznatom i prilagođenom Mercedesovom CDI motoru, koji u Infinitiju radi profinjenije i gotovo bez ikakve grubosti pri visokim okretajima. Završnu riječ pri postavkama ovjesa i upravljača imao je osobno F1 prvak Sebastian Vettel, pa se i unatoč primjetnoj masi zavoji gutaju vrlo mirno i s lakoćom, u čemu pomaže i sustav automatski prilagodljive težine i brzine upravljača elektroničkim sustavom Steer-by-Wire. Ta dodatna doza oštrine i izravnosti upravljača naročito je učinkovita u kratkim zavojima. Osnovna verzija stajat će 298.680 kuna, a prodaja kreće krajem godine.

Q50 2.2 DIESEL

TEHNIČKI PODACI

Motor dizelski

Obujam 2143 ccm

Snaga 170 KS pri 3000/min

Moment 400 Nm pri 1400/min

Mjenjač 6 brzina

Dimenzije 479 x 182 x 145 cm

Međuosovinski razmak 285 cm

Prtljažnik 400 litara

Masa 1640 kg

Brzina 231 km/h

0-100 km/h 8,7 s

Potrošnja 4,4 l/100 km

C02 ispuh 114 g/km

Brzina 231 km/h

0-100 km/h 8,7 sekundi

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 20:32