NOVITET

VOZILI SMO: NOVI HYUNDAI TUCSON Za klasu bolji od ix35

Korejski kompaktni SUV u novoj generaciji život nastavlja pod provjerenim imenom Tucson

Hyundai ix35 nije dugo ostao na životu, barem što se imena tiče. Korejski kompaktni SUV, iznimno popularan i u Hrvatskoj, život nastavlja u novoj generaciji s novim, ali provjerenim imenom - Tucson. Baš kako se, sjetit će se mnogi, zvao i prethodnik ix35.

A takav potez ne čudi jer se time naglašava obiman posao na novom modelu. No, revoluciju ipak ne treba očekivati. Iako smješten na novu platformu te fino tehnološki dotjeran i izbrušen, ipak poziva u sjećanje dojam iz ix35.

POGLEDAJTE FOTOGELARIJU

Makar, nema sumnje, riječ o autu koji je za koplje ozbiljniji. Dizajn će se većini svidjeti na prvi pogled. No, izostaje bezrezervno ushićenje u unutrašnjosti. Sjedi se ugodno visoko, s dobrim pogledom na cestu, instrumenti i središnji 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir djeluju skladno i lako su čitljivi čak i kad u njih bjesomučno tuče sunce, no prednja armatura ipak je dizajnerski nedorečena. Dojam, pak, podiže prostranost.

U usporedbi s prethodnikom, Tucson je narastao 6,5 cm u dužinu te 3 cm u širinu, a porastao je i međuosovinski razmak (+3 cm). Posljedica je više prostora za ramena i noge. Porastao je i prtljažnik, na 513 litara (+ 48).

U vožnji se osjeća i obilnije korištenje visokočvrstog čelika u odnosu na prethodnika. Rezultat je iznimna čvrstoća karoserije - Tucson po tome šije i Tiguan. Najviše se to osjeća u zavojima gdje se Tucson ponaša iznenađujuće poslušno. Tome pridonosi i unaprijeđen ovjes, ali i novi servo upravljač, spreman ponuditi više informacije s podloge.

Okolicom Frankfurta prokrstarili smo u top-izvedbi pokretanoj dizelašem 2.0 CRDi sa 184 KS, koja se bez problema nosi s visokom i razmjerno teškom karoserijom od 1,7 tona. Ipak, znatno traženiji, kao i dosad, bit će dizelaš 1.7 CRDi sa 115 KS. Posebno jer takve izvedbe sada mogu voziti i mlađi od 24 . Benzinci, neovisno o tome je li riječ o atmosferskom 1.6 GDI (132 KS) i turbobenzincu 1.6 T-GDI (177 KS), birat će se samo iznimno, a tek ponešto bolju prođu imat će slabiji dizelaš 2.0 CRDi sa 136 KS. Cijene zasad nisu poznate.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 12:57