NOVI MALIŠAN

VOZILI SMO VW POLO Fino dorađen na pragu kompaktne klase

Obnovljeni Polo je dobio nove TDI i TSI motore i novi bazni 1,0-litraš iz modela Up
 FOTO: Volkswagen

Novi Polo nije nakanio samo pratiti trendove u klasi, već donijeti puno tehničkih novotarija. Ponuda motora od sada će počinjati s malenim 1,0-litrenim motorom preuzetim iz modela Up koji razvija 60 KS, odnosno 75 KS, 1,6-litreni TDI više se neće nuditi, ali na njegovo mjesto dolaze 1.4 TDI motori sa 75, 90 i 105 KS. Ostaju i 1.2 TSI motori sa 90 KS, odnosno 110 KS. U okolici Münchena imali smo priliku isprobati nekoliko modela.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Izvana gotovo da i nema razlike u odnosu na stari Polo, pa je ovo, može se reći, nastavak pete generacije. Unutrašnjost je doživjela najveću transformaciju i izgleda puno ozbiljnije i skupocjenije, a uz doplatu veliki ekran dolazi s Mirror Link sustavom koji prikazuje sve ono što vam je na zaslonu pametnog telefona. Riječ je o novom standardu u autoindustriji koji ćemo viđati sve češće, a upravo je Polo prvi auto koji ga donosi. Sustav radi brzo i spajanje je jednostavno. Prvo smo vozili 1.2 TSI sa 90 KS koji je, pokazale su sve kasnije vožnje, upravo prava mjera za Polo. Jasno, TDI je štedljiviji, ali i nešto glasniji. S obzirom na nisku potrošnju novih TSI motora, doplata za dizelski motor teško da će se nekome isplatiti. Svi su motori novi i zadovoljavaju Euro 6 norme.

Od dizelaša na raspolaganju su 1.4 TDI motori sa 75 KS, 90 KS, a kasnije će stići i varijanta sa 105 KS. Novost je da su svi ti motori pojednostavljeni u svojoj konstrukciji, pa je tako ulogu osovine za uravnoteženje preuzeo zamašnjak. To je donijelo niže otpore, a time i nižu potrošnju. Najštedljiviji model je 1.4 TDI BlueMotion sa 75 KS koji pije 3,2 l/100 km, ali favorit je ipak 1.4 TDI sa 90 KS i DSG mjenjačem koji po normi troši samo dva decilitra više, odnosno potpuno jednako kao stari Polo BlueMotion, a zauzvrat daje sjajne performanse.

Polo u svoj B segment donosi full LED svjetla, ali mogu se dobiti i ksenonska ili obična halogena, ovisno o debljini novčanika. Isto vrijedi i za radarski tempomat te za SportSelect ovjes koji mijenja tvrdoću pritiskom na tipku. Volan je prirodan i daje dobar osjećaj, što potvrđuje da je novi elektrohidraulički servouređaj volana dobro pogođen. Cijene će ostati približno iste za prosječno opremljene modele.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 07:46