premijera

VW ID. Buzz GTX: S pogonom na sve kotače i snagom od 250 kW najmoćniji je ‘Bulli‘ svih vremena

S 335 KS ovaj moderni nasljednik hipi kombija transformiran je u moćno vozilo velike snage koji je prikladan za vuču

VW ID. Buzz GTX

 Volkswagen

Nakon modela ID.3 GTX i ID.7 GTX predstavljenih prije neki dan, obitelji se pridružio i VW ID. Buzz koji se dosad nudio samo s pogonom na stražnje kotače i snagom od 150 kW. Sada je dobio još jedan motor sprijeda za dodatnih 100 kW (ukupno 350 KW) i oznaku GTX.

Tako je Volkswagen svojom najnovijom inovacijom u električnim vozilima, modelom ID. Buzz GTX, uspio stvoriti pravu senzaciju na tržištu.

image

VW ID. Buzz GTX

Volkswagen

S 335 konjskih snaga ovaj moderni nasljednik hipi kombija transformiran je u moćno vozilo. Pogon na sve kotače uz snagu od 250 kW poznat je, između ostalog, iz modela ID.4 GTX. Sinkroni motor s trajnim magnetom (PSM) od 210 kW smješten je straga, a sprijeda je postavljen asinkron motor (ASM), koji se uključuje samo kada je to potrebno.

image

VW ID. Buzz GTX

Volkswagen

Verzija s normalnim međuosovinskim razmakom dobit će bateriju od 79 kWh predstavljenu u ID.3 GTX. Kao i stara baterija, ima bruto kapacitet od 84 kWh. Međutim, baterija za varijantu međuosovinskog razmaka definitivno je nova: Ovdje je instalirana baterija od 86 kWh iz ID.7 GTX Tourera, koja pohranjuje neto 86 kWh (bruto 91 kWh) i, zanimljivo, sastoji se od neparnog broja modula (13 jedinica).

image

VW ID. Buzz GTX

Volkswagen

Baterija od 79 kWh može se puniti do 185 kW, a punjenje traje od 10 do 80 posto samo 25 minuta što je novi rekord u VW grupi. To rezultira brzinom punjenja od 2,2 kWh u minuti.

Baterija od 86 kWh može se puniti čak i do 200 kW što je još jedan novi rekord u VW asortimanu. Punjenje ovdje traje od 10 do 80 posto za "manje od pola sata". Prema tome, brzina punjenja ovdje je najmanje 2,0 kWh/min.

image

VW ID. Buzz GTX

Volkswagen

Obje varijante ID. Buzz GTX-a ubrzavaju od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi, zadržavajući sjajne performanse unatoč većoj težini verzije s dugim međuosovinskim razmakom. Uz to, GTX verzija znatno nadmašuje svoje jednomotorne rođake u sposobnosti vuče, s kapacitetom od 1000 kg do 1600 kg za duži model, čime postaje ozbiljan konkurent u segmentu vučnih vozila.

image

VW ID. Buzz GTX

Volkswagen

GTX verzija donosi i posebne estetske detalje, poput crnog okvira i ekskluzivnih boja, uključujući "Crvenu trešnju". Unutrašnjost vozila odlikuje se diskretnim sportskim dizajnom s crnim detaljima i crvenim šavovima, naglašavajući njegovu dinamičnost i sportski duh. Očekuje se da će ID. Buzz GTX biti dostupan europskim kupcima već ovog ljeta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 22:44