Iznimno popularna bijela boja kod sportaša i luksuznih auta u posljednjih, sedam, osam godina (u međuvremenu se proširila baš na sve klase) danas je počela gubiti bitku sa sve popularnijom žutom bojom. Veliki je to povratak vedre i upečatljive boje koja je svoju popularnost posljednji put ostvarila krajem osamdesetih i početkom devedesetih na modelima poput Ferrarija F355 Spider, Mercedesa CLK ili BMW-a M3...
Dakako, govorimo o sportskim modelima automobila, a da je tomu tako potvrđuje sve više proizvođača koji za boju lansiranja svog novog modela biraju baš žutu boju! Hoće li se taj trend u budućnosti proširiti na sve ostale klase ostaje pitanje, no teško da će se dogoditi kao i s bijelom koja je od žute bojom ipak prilagodljivija i SUV-ovima i limuzinama ili kompaktima.
Što kažu psiholozi po pitanju izbora bijele ili žute boje? Bijelu boju koja je stekla golemu popularnost biraju prema tvrdnjama stručnjaka osjećajni i preopterećeni ljudi koji se često skrivaju iza djevičanske boje lima. Osobe koje biraju bijelu boju, podsvjesno žele pobjeći iz stresom opterećene stvarnosti u smirenost asketske bjeline.
S druge strane, žuta je boja optimizma, zadovoljnih i veselih ljudi koji sreću pod svaku cijenu žele i okolini. Ovakve osobe lako sklapaju poznanstva i u društvu su omiljene. Žele li nam proizvođači velikim povratkom žute boje na svojim novim modelima donijeti optimizam i poručiti kako dolaze neka bolja vremena, ostaje za vidjeti...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....