STARTA NA 23.890 eura

Hyundai Inster - Korejski crossover na struju vozi 370 kilometara

Električni pogon s baterijama kapaciteta 42 i 49 kWh dosega 327 i 370 kilometara, praktična unutrašnjost s kliznim stražnjim sjedalima i maštoviti dizajnerski detalji aduti su mini crossovera dugačkog 3,83 metra

Hyundai Inster

 Hyundai

Polako se zaoštrava konkurencija u klasi gradskih električnih automobila. Očekivano, jer tržište je proizvođačima poslalo jasnu poruku: nemamo ništa protiv električnih automobila, ali umjesto preskupih, nepotrebno snažnih i luksuznih modela ponudite manje, pristupačnije i gradskoj svakodnevici praktičnije modele.

Rezultat? Električnoj Daciji Spring ovih dana pridružili su se Citroen e-C3 i kineski Dongfeng Box, u ožujku stiže Renault 5 na struju, u svibnju električna Fiat Grande Panda, a krajem godine Kia EV2. A bit će toga još...

Da situacija s pristupačnijim električarima ide na bolje (s poticajem cijene padaju na oko 15-16.000 eura) ovih dana potvrđuje i Hyundai. Simpatičan novitet zove se Inster, a radi se o gradskom električnom crossover automobilu s prednjim pogonom, pet vrata i četiri sjedala dugačkom 3,83 metra - većem od Springa, a manjim od Citroena C3 i Grande Pande.

image

Hyundai Inster

Hyundai

Visina od 1,57 metra uklapa se u crossoverske trendove, a karoseriji širine tek 1,61 metar stabilnost daje osovinski razmak od dobrih 2,58 metra. Ručke stražnjeg para vratiju skrivene su u okvirima prozora, a prtljažnik mjeri od 280 do čak 351 litre, ovisno o položaju kliznih stražnjih sjedala.

U ponudi će biti dvije verzije pogona.

image

Hyundai Inster

Hyundai

Osnovni Standard Range s baterijom kapaciteta 42 kWh i deklariranim dosegom 327 kilometara te elektromotorom snage 96 KS do 100 km/h ubrzava za 11,7 sekundi i postiže najveću brzinu od 140 km/h, dok verzija Long Range daje i veći doseg i još bolje performanse. Baterija kapaciteta 49 kWh traje do 370 kilometara, a s elektromotorom snage 114 KS do 100 km/h sprinta za 10,6 sekundi i postiže najveću brzinu od 150 km/h.

Puna šaka brade za automobil gradske namjene i karaktera. Najveća podržana snaga punjenja na brzim DC punionicama za obje verzije iznosi 120 kW, na standardnima AC 11 kW.

image

Hyundai Inster

Hyundai

Maštovito i praktično osmišljena unutrašnjost, u kojoj se nasloni sva četiri sjedala mogu preklopiti opremljena je, između ostalog i naprednim sustavima sigurnosne i digitalne tehnologije, s dva zaslona od 10,25”, jednim za instrumente i drugim dodirnim, za multimediju.

image

Hyundai Inster

Hyundai

Ponuda na našem tržištu obuhvaća pet kombinacija pogona i opreme. Verzija sa 42 kWh može imati pakete opreme Urban (23.890 eura) i Smart (25.690 eura), dok 49 kWh dolazi kao Urban (25.690 eura), Smart (27.490 eura) i Ultra (29.890 eura). Čak i najskuplja verzija sa svom mogućom opremom koju Inster može imati s poticajem ne prelazi iznos od 20.000 eura. No, već za osnovnu opremu Urban malo je reći da je bogata.

image

Hyundai Inster

Hyundai

Pruža paket sigurnosnih sustava, infotainment s navigacijom i dodirnim zaslonom od 10,25”, digitalne instrumente 10,25”, automatsku klimu, stražnje senzore i kameru, volan u koži, pametni ključ, električni paket stakala, trofazni punjač 11 kW... Najskuplja Ultra daje i pogodnosti poput - samo da spomeneno najvažnije detalje - toplinske pumpe, grijanja baterije, grijanja volana i prednjih sjedala, aluminijskih naplataka, LED svjetala i kliznih stražnjih sjedala. Zanimljiv gradski autić na struju, nema što.

image

Hyundai Inster

Hyundai

UKRATKO

- Maštovita izvedba LED svjetala, čija zastupljenost ovisi o paketu opreme, daje jak pečat izgledu Instera. Otvor za punjenje strujom smješten je u prednjoj masci

- Stražnja svjetla podsjećaju na modele iz serije Ioniq, a naplaci su čelični 15” (Urban), alu 15” (Smart) i alu 17” (Ultra). Stražnje kvake skrivene su u okvir prozora

- Verzija s baterijom kapaciteta 42 kWh (doseg 327 km) starta s cijenom od 23.890 eura, a s većom od 49 kWh (doseg 370 km) na 25.690 eura

- Inster je samo prostornim komforom, materijalima i razigranom arhitekturom gradski auto, dok je bogatstvom opreme, naročito u skupljim paketima, ravan većim automobilima

- Oprema sadrži i automatsku klimu, bežično punjenje mobitela, grijanje sjedala i volana, sigurnosni i električni paket, neovisno klizna stražnja sjedala, pa čak i -zanimljivo - preklopiva oba naslona prednjih sjedala

- Prtljažnik? Čak 280 do 351 litara, ovisno o poziciji stražnjih sjedala. Oprema Ultra ima i toplinsku pumpu i grijanje baterije

image

Hyundai Inster

Hyundai
image

Hyundai Inster

Hyundai
image

Hyundai Inster

Hyundai
image

Hyundai Inster

Hyundai
image

Hyundai Inster

Hyundai
image

Hyundai Inster

Hyundai
image

Hyundai Inster

Hyundai

Sadržaj nastao u suradnji s Hyundai Hrvatska.

Na Auto klub se možete pretplatiti OVDJE.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. veljača 2025 12:43