Nada za alfiste

I oni su se predomislili. Iz Alfa Romea najavili da će ipak zadržati benzinske motore u idućim modelima

Ako čisto električne verzije SUV-a i limuzine ne generiraju dovoljno prodaje, oba modela bi mogla dobiti motore s unutarnjim izgaranjem

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 Alfa Romeo

Još u kolovozu 2021., Stellantis je objavio da će Alfa Romeo postati isključivo električna marka u Europi, SAD-u i Kini do 2027. godine. Ipak, nije nikakvo iznenađenje da su se i oni predomislili. Naime, Alfin šef na odlasku Jean-Philippe Imparato sugerira da se to možda ipak neće dogoditi. Govoreći na pariškom sajmu automobila, 58-godišnji direktor nagovijestio je da će se benzinski motori vjerojatno zadržati duže nego što je isprva planirano.

image

Alfa Giulia

Alfa Romeo

Imparato je za Auto Express rekao da Santo Ficili, nadolazeći izvršni direktor Alfa Romea, "ima fleksibilnosti" usvojiti svestraniju liniju pogona za nove Stelvio i Giuliju. Ako čisto električne verzije SUV-a i limuzine ne generiraju dovoljno prodaje, oba modela bi mogla dobiti motore s unutarnjim izgaranjem. To će biti moguće zahvaljujući STLA Large platformi, koja podupire obje verzije pogona.

image

Alfa Romeo Tonale, Stelvio i Giulia

Alfa Romeo

I Stelvio i Giulia će u novoj generaciji prestati koristiti Giorgio platformu na čiji je razvoj svojedobno potrošeno nekoliko milijardi eura, a korištena se samo za ove dvije Alfe i tri Maseratijeva modela: Grecale, GranTurismo i GranCabrio.

image

Alfa Romeo

Alfa Romeo

Nova generacija Stelvia službeno dolazi sljedeće godine, a potpuno nova Giulia potvrđena je da će uslijediti 2026. Imparato je rekao za Autocar u Parizu da bi još jedan veći SUV trebao stići 2027. kao vodeći model sa Sjevernom Amerikom kao ključnim tržištem.

image

Alfa Romeo Stelvio 2.2 TD 210 Tributo Italiano Q4

Zvonimir Jurčić

Ako benzinci ostanu, Alfa Romeo bi bio tko zna koji proizvođač automobila koji je odustao od svojih električnih ciljeva. Gotovo svi proizvođači automobila koji su obećali prijeći na električnu energiju do 2030. (ili čak i ranije) revidirali su smjer u posljednjih nekoliko mjeseci. Već postoji veliki pritisak na Europsku uniju da odgodi zabranu prodaje novih automobila na fosilna goriva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 21:33