
Sa Ye serijom, Honda lansira svoju treću električnu seriju modela na kinesko tržište nakon e:N i Lingxi. Planirano je da će ukupno šest modela u seriji biti lansirano već do 2027. godine.
Nova serija modela Ye temelji se na posebno razvijenoj Honda W platformi, arhitekturi namijenjenoj posebno za baterijska električna vozila. Ova platforma čini tehničku osnovu za sve buduće Ye modele i sa sobom donosi nekoliko tehnoloških inovacija.
Perjanica platforme bit će nova Honda GT, koja će se proizvoditi samo za kinesko tržište i koja je ovih dana predstavljena na salonu u Šangaju kao serijski model.
Honda je predstavila GT u dvije verzije, kao GAC Hondu i kao Dongfeng Hondu. Oba modela su Gran Turismo vozila s pet vrata slična Kiji EV6. GAC Honda GT je namijenjena da više privuče ljubitelje tehnologije, dok je Dongfeng Honda GT namijenjena da "nadahne svojom emocionalnom privlačnošću".
Iz čisto vizualne perspektive, razlikuju se prvenstveno po prednjim i stražnjim svjetlima.
Osim sportskih crveno-crnih sjedala s visokim bočnim podupiračima, unutrašnjost limuzine posebno je upečatljiva zbog broja zaslona. Vjerovali ili ne, ima ih čak šest: ispred vozača je jedan za instrumente, u sredini je veliki dodirni zaslon, a suvozač ima još jedan zaslon ispred sebe.
Četvrti zaslon se nalazi na središnjoj konzoli pokraj ručice mjenjača, a tu su i dva zaslona koji pokazuju slike kamera koje mijenjaju vanjske retrovizore. Uz sve ovo, Honda je u kabinu uspjela ugurati i neke fizičke tipke.
Stalno se govori o tome da pametni telefoni odvlače pažnju, ali je li zaista ovakav pristup imalo sigurniji? No činjenica je da Kinezi vole hrpu zaslona u automobilima i Honda im sa svojim novim modelima sada daje ono što žele.
Komentari
0