
Prošle su gotovo dvije godine otkako nam je Toyota najavila električni sportski automobil, ali koncept FT-Se još se nije razvio u serijski model i na njega će kupci morati još dugo pričekati. Umjesto toga, predsjednik Toyote radije bi se držao sportskih vozila pokretanih motorima s unutarnjim izgaranjem.
Akio Toyoda jasno je izrazio svoje preferencije u intervjuu za Automotive News: „Za mene kao vrhunskog vozača, moja definicija sportskog automobila je nešto s mirisom benzina i bučnim motorom.“ Priznaje da unutar Toyote postoje ljudi koji teže zabavnom električnom vozilu, ali on bi se puno radije držao dobrog starog motora s unutarnjim izgaranjem.
Akio Toyoda nije tipičan visokopozicionirani rukovoditelj koji cijeli dan provodi zatvoren u uredu. On je Toyotin "glavni vozač" s alter egom: Morizo Kinoshita. Ovo ime uzeo je 2007. za 24-satnu utrku izdržljivosti na Nürburgringu i od tada ga koristi. I danas rado sjeda za volan testnih i sportskih modela Toyote. U novije vrijeme, ovo ime možda pamtite iz posebnog izdanja GR Corolle i manje poznatog crossovera Lexus LBX Morizo RR .
Toyoda priznaje da „nije uzbudljivo“ utrkivati se s električnim vozilima jer baterija ne traje na stazi dulje od sat vremena. Drugim riječima, predsjednik tvrtke tvrdi da trenutna tehnologija nije na visini zadatka, dodajući da bi utrka električnih automobila to bila „utrka vremena punjenja ili zamjene baterije“.
Predsjednik Toyote već je izrazio svoje oklijevanje u vezi s električnim vozilima. Prije nešto više od godinu dana, Toyoda je rekao da električni automobili nikada neće predstavljati više od 30 posto globalne prodaje. Unatoč tome, primijetili smo kako je japanski automobilski div povećao svoje napore prema nultoj emisiji širenjem svoje ponude električnih vozila globalno, a posebno u Kini.
Komentari
0