
Iz gotovo svih proizvođača stalno dolaze vijesti o promjeni planova vezanih uz električne automobile, kao reakcija na neočekivano slabu potražnju za automobilima s baterijama. Stellantis je već nekoliko puta revidirao svoje "električne planove", a sada vuku novi potez koji jasno pokazuje usporavanje tranzicije prema proizvodnji električnih vozila.
Stellantis je isprva namjeravao proizvoditi baterije u svojoj tvornici u Termoliju u Italiji, no sada je odlučio promijeniti planove. Umjesto za proizvodnju ključnih komponenti za električna vozila, tvornica će se sada koristiti za proizvodnju dijelova hibridnih pogonskih sklopova.
Raniji plan je bio da Stellantis pretvori tvornicu pogonskih sklopova u Termoliju u tvornicu baterija. No već prošle godine je postalo jasno da je plan upitan. Tada je postalo prilično izvjesno da Termoli možda ipak neće proizvoditi baterije, jer je Stellantis "morao prilagoditi plan ulaganja ritmu kojim Europa prelazi na električna vozila". Ukratko, tranzicija se ne događa dovoljno brzo. Sada se definitivno odostalo od tog plana.
Reuters izvještava da će Stellantis umjesto toga u budućnosti proizvoditi elektrificirane mjenjače za hibridne automobile, konkretno automatske mjenjače s dvostrukom spojkom i ugrađenim električnim motorom, kakvi se već koriste na (blagim) hibridnim verzijama mnogih Stellantisovih modela. Očekuje se da će ih godišnje iz ove tvornice izlaziti oko 300.000 primjeraka. Kadfa će proizvodnja započeti još nije otkriveno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....