Volkswagen je uvjeren da će prodaja električnih vozila konačno procvjetati 2025. godine. U Europi tvrtka, prema vlastitim tvrdnjama, ima više narudžbi za ID.7 nego za Passat. VW je u međuvremenu posto lider u prodaji električnih vozila u Njemačkoj i u listopadu bio najpopularniji proizvođač električnih vozila u Norveškoj, državi koja ima 90posto prodaje električkih auta. Ove godine tvrtka očekuje da će do 25 posto isporuka u EU biti automobili s nultom emisijom.
Šef prodaje tvrtke, Martin Sander, hvalio je električne aute u nedavnom intervjuu za Automotive News . Na pitanje zašto bi ljudi trebali izabrati električni automobil umjesto automobila s unutarnjim izgaranjem, Sander je odgovorio: "Prvo moramo govoriti o činjenicama. Na primjer, električna vozila mnogo su pouzdanija od vozila s pogonskim motorom na izgaranje."
No, statistike pokazuju "drugačiju sliku" od one o kojoj govori Sander. Najnovija studija američkog potrošačkog magazina Consumer Reports pokazala je da vlasnici električnih automobila imaju 42 posto više problema sa svojim vozilom. Koliko god to loše zvučalo, zapravo je veliki napredak u usporedbi sa studijom iz 2023., kada su električni automobili imali 79 posto više problema od onih s unutarnjim izgaranjem. Najnovija analiza, objavljena u prosincu 2024., uključuje odgovore oko 300.000 vlasnika vozila proizvedenih od 2022. do 2024. godine.
Sander je dodao da bi ljudi koji oklijevaju oko kupnje električnog vozila trebali testirati vozilo jedan dan kako bi vidjeli "kako se lako puni i koliko brzo može biti." Šef prodaje VW-a čak je otišao toliko daleko da je rekao da ID.3 "nadmašuje Teslin Model Y, VW Golf GTI i BMW i4 u ključnim područjima." Objasnio je da ID.3 u GTX verziji ima veći doseg od Modela Y, bolje performanse od Golfa GTI i brže punjenje od 10-80 posto od modela i4.
VW-ovo proširenje ponude električnih automobila nastavit će se "jeftinijim" modelom, ID.2 . S cijenom manjom od 25.000 eura, prema Sanderu, bit će "game changer". Još pristupačniji model, mogućeg naziva ID.1, trebao bi koštati oko 20.000 eura.
Prvotno je bila planirana suradnja s Renaultom za taj model, ali dvije tvrtke nisu mogle postići dogovor. VW Grupa će interno razviti ID.1, dok će francuski brend sam razviti novi električni Twingo. Također, kada Golf devete generacije stigne na tržište krajem desetljeća, bit će to potpuno električni model.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....