
Zanimljiv video stiže iz Švedske: prije više od 100 godina stanoviti Sven Kjellstrom, švedski automehaničar, odlučio se baciti u uvoz i prodaju automobila. Kako su tada svijet automobila i pojava sve više novih proizvođača počeli bujati, to mu se činilo isplativijim nego da masnih ruku šarafi ležeći ispod automobila. Njegov je sin 50-ih godina prošlog stoljeća nastavio s biznisom i tada se u njihovom salonu našlo svega i svačega.
BMW, Alfa Romeo, Fiat, Citroen, između ostalih, marke su koje su svoje kupce tražile u salonu. Naravno, tu su bili i neizbježni modeli Volva. Sin je došao na ideju da bi možda bilo najbolje prodati biznis novom vlasniku, jer sebe nije vidio u toj branši.
Novi je vlasnik, kako bi smanjio troškove poslovanja, odlučio da sam vodi autokuću i prodaje automobile, no ta odluka nije pala na plodno tlo. Prodaja je krenula nizbrdo, što niti ne čudi s obzirom na to da su s početkom 2000-tih moderni autosaloni procvjetali i jedan privatnik se teško mogao boriti s takvom mašinerijom prodaje novih modela. Ubrzo je morao proglasiti stečaj i zatvoriti vrata autosalona.
No, nitko se nije sjetio da te automobile treba ukloniti iz prostora salona, pa su oni tamo ostali ‘zarobljeni‘ dva desetljeća. Treba napomenuti kako zastupstvo Kjellström zapravo nije potpuno zapostavljeno. Tomas Malmström bio je osoba zadužena za preuzimanje objekta i već 20 godina želi preuzeti brigu o automobilima koji su tamo ostavljeni.
Priča koju je prenio švedski web portal Carup, donosi snimku YouTubera koji je pronašao i snimio ovaj povijesni salon, napušten i zatvoren, s desecima starih modela poznatih marki automobila, koji su još uvijek parkirani unutar objekta. Spomenuti Tomas Malmström je već potvrdio da je ove godine stigao čas da provjeri vozila, jedan po jedan, i vidi koji od ovih napuštenih automobila još uvijek voze i mogu upaliti. Ta će vozila prijeći u ruke vlasnika koje će ih dobro iskoristiti.
Tomas želi prodati automobile koji još uvijek rade i, s obzirom na to da se radi o modelima različitih marki od prije više od dva desetljeća, sigurno će postojati red entuzijasta klasičnih automobila koji čekaju mogu li se dočepati jednog od ovih vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....