
I dok njemački gradovi izbacuju dizelaše iz svojih središta, zeleni vrište na sve strane o štetnosti Nox čestica za pluća te sve više proizvođača izbacuje dizelske motore iz ponude ili nudi povoljnu buy back opciju kupcima dizela ako zbog zakona neće smjeti u gradove, Bugatti je pak iz centrale iz Wolfsburga povukao cjelokupni know-how u gradnji dizelaša te predstavio 16-cilindarski TDI stroj potpomognut četirima turbo punjača koji na sve kotače Chirona putem 10-stupanjske automatike isporučuje 1880 KS i 2600 Nm već od 1150 okretaja! Merkelica i zeleni dušebrižniici zbog ovog poteza Bugattija, najblistavijeg brenda u portfoliju VW Grupe koji je dobio najsnažniiji motor s kultnom oznakom TDI ikad, si tako na današnji dan sigurno čupaju kosu dok vozači fanovi dizelaša, podižu palac gore.

A i trebali bi, jer performanse koje su zabilježene u pred testiranjima obaraju s nogu: Chiron 8.0 W16 TDI vozi do maksimalnih 480 km/h, a stotku iz stajanja hvata za 1,79 sekundi čime prkosi zakonima sile teže, a što je bolji rezultat čak i od Rimčeva C_Two! Pritom prosječno troši tek 10 litara nafte na svakih 100 kilometara prema novom ciklusu, a u atmosferu ispušta tek 112 grama CO2 po prijeđenom kilometru. Naučna fantastika? Da, u pravu ste, ipak, danas je 1. travnja pa smo podvalili ovu prvoaprilsku šalu, a usto i Uskrs je pa koristimo ovu priliku i kako bismo vam svima čestitali blagdan uz malo vica za ljepši dan.

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....